Toto ma mrzí, že sme sa všetci tí, ktorí pôvodne chceli prísť, u Vás nestretli. Priznám sa, asi by aj bolo čudné, keby na diskusiu prišiel jediný človek (ja) a aj to by nebol Bystričan. Plodná diskusia môže vzniknúť len vtedy, ak sa jej zúčastnia aktívni prispievatelia do tohto fóra (Danny, LUK, Kami, PIT), ktorí dôverne poznajú problémy bystrickej MHD "zvonka" a práve preto môžu v relevantných otázkach vhodne apelovať na predstaviteľov BBDS.
to je este nic, v Nitre bol raz odchod o 13 min. skor na poslednom spoji....ale stacilo to spomenut v diskusnom fore a zaviedla sa zasada 2 skorsie odchody a vodic konci...takze teraz by to uz malo byt OK co sa tyka skorsich odchodov...
Čo sa týka UVčok, s tým súhlasím (mám ich síce rád, ale už patria do múzea), ale sám dobre vieš, že ešte jedna podobná dodávka TW6000 z Hannoveru a UV sú históriou...
Ale teraz neviem, nie sú nevykúrené Ikarusy 280 len bratislavskou špecialitou? V januári som bol v BP a nebola mi v čabajkách zima.
Čo sa mňa týka, urazený nie som - možno skôr trocha sklamaný. Opakujem, že je mi ľúto, že sa to stretnutie neuskutočnilo aj za účasti verejnosti, ale málokto je pánom svojho pracovného času a nie vždy je možné sa uvoľniť, keď to chce. O to viac, že by ma o. i. veľmi zaujímali aj stanoviská zástupcu MsÚ, ktorý predstavuje súčasne správny orgán na úseku cestnej dopravy v meste. Oceňujem Váš súčasný ústretový prístup a súhlasím, že nemôžeme vidieť "do Vašej kuchyne", ale každý však môže vidieť a užívať výsledky, ktoré sú výsledkom a častokrát nespĺňajú legislatívne požiadavky kladené na dopravcu. Myslím si, že na tomto fóre sa stretávate predovšetkým s ľuďmi, ktorým záleží na zlepšovaní kvality MHD a nikto z nich nemá záujem škodiť, ale naopak i keď možno len laickými nápadmi prispievať k napĺňaniu jej dôležitej funkcie.
Nový termín stretnutia mi zatiaľ vyhovuje. Vyzerá to skôr na 22.11.2004. Neviem, či má význam reagovať na vaše príspevky. Keby som sa mal ja urážať na všetko čo tu bolo uverejnené, chodím domov kanálmi. Na diskusii bol prítomný generálny riaditeľ, ved. autobusov, ja, predseda dopravnej komisie mesta BB, dopr. námestník spoločnosti, ale mohli sme diskutovať len sami so sebou. Neviem, kedy bude možné znovu takúto zostavu ponúknuť. Trvám na tom , že niektoré informácie nie sú na zverejnovanie cez diskusné fórum a preto som za priamu diskusiu. Mám za to, že hoci diskutujúci poznajú dopodrobna vonkajšiu stránku MHD nepoznajú a ani nemajú možnosť poznať to za tým, teda stránku finančnú, organizačnú, legislatívnu atď. To sme chceli vysvetliť.
Ako som sľúbil, vraciam sa dodatočne k Vášmu príspevku. Čo ma však skutočne mrzí, je spôsob, akým ste zareagovali. Chcem Vás uistiť, že v prípade, že poskytnem verejne nejaký časový údaj, tak rozdiel od skutočnosti je max. +/- 5 sekúnd a je zbytočné o tom pochybovať. Je to skrátka holý fakt.
Na základe niekoľkých konzultácií teda zaujímam nasledovné stanovisko:
1. chcem upozorniť, že pri porovnávaní údajov je nutné porovnávať len porovnateľné. Takže si nemyslím, že bolo vhodné dať do protiváh skutočný odchod z jednej zastávky s časom predaja CL zariadením EM 326 s názvom zastávky v poradí o 7 skôr od spomínanej a to hlavne za predpokladu, že vodič sám prepína tlačidlom poradie zastávok na zariadení EM 216 a vozidlo sa teda vôbec nemusí nachádzať práve na tej zastávke, ako je názov uvedený na CL;
2. vzhľadom na to, že podobné skutočnosti zďaleka nie sú zriedkavosťou, je potrebné tvrdo zakročiť voči vodičom s podobnou morálkou plnenia si pracovných povinností, nakoľko takéto ich správanie hlboko znevažuje meno Vašej spoločnosti a prehlbujú nedôveru cestujúcej verejnosti k nej, čo má priame negatívne ekonomické dôsledky;
3. bol by som rád, keby bolo možné sa k podobným dobre mysleným iniciatívam postaviť ústretovejšie, keďže môžu len napomôcť k vyselektovaniu "čiernych ovcí" a k z zlepšovaniu kvality poskytovaných služieb.
mal si pravdu. Videl som ho pri ceste do Tesca na SSZ v Národnej o 16:18, takže už meškal zhruba 12 min. Ale podobne sa nedarilo aj L52, ktorá tade prachádzala zo skoro 8 min.
Čo sa týka čísiel liniek, v piatok mali zlý deň. Hneď ráno som stretol spoj L3/650 do FNsP (vozidlo 1526), ktorý mal na prednom čele tú malú smerovú tabuľku s názvami zastávok z L1 a veľké číslo správne 3.
Re 4157 PIT: Šak to je v BB národný šport mať nahodený cieľ 'Námestie slobody' bez čísla linky. Bežná vec. Tak ako meškania. Napr. dnes L99 spoj 16.30 príchod na konečnú 16:45:10 t.j. meškanie +6:10 min. Pozn. čas príchodu odčítaný z pokladne EMtest.
zaujal ma tým, že spolu s nasledujúcimi troma spomínanými vozidlami nebol označený číslom linky a nakopon mi ani nesedelo, že v tom čase ide nejaký spoj po Nám. slobody.
Vrchný dispečer bb.iMHD si myslí, že by malo ísť o spoj L34 16.11c z Podlavíc s odchodom 16.24 od malej stanice. Zrejme mal zle nahodené BUSE. A prečo Ťa vlastne zaujal?
Neviete mi náhodou niekto poradiť, čo za spoj som mohol stretnúť v piatok 05.11. v smere centrum, keď zo zastávky pri žel. zast. BB mesto odchádzal o 16:21:50, na tabuli mu svietilo po Nám. slobody bez čísla linky. Jedná sa o vozidlo BB-298AH. V ani jednom z CP na tejto zastávke som nenašiel spoj, ktorý by o takomto čase mal ísť po Nám. slobody. Najbližšie mali ísť a aj išli až o 16:34 spoje L33 a 51 (631AS, 630AS), ale opäť na oboch vozidlách nebolo uvedené číslo linky.
Dobry den pan Ing. Snopko.
To nase stretnutie a vyriesenie vzniknutej situacie (ohladne expresnej linky apod.) by sme mohli este zrealizovat 22. alebo 23.11.
Vdaka za odpoved
(poslal som Vam aj e-mail tohoto znenia)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.