Reakcia na: Majkl #2610:
nie, 273 je uz stary Axer. Tento rok mal prijst novy a myslel som ze je to ten Brezniansky. Ale asi nie je.#2611 Majkl: to suvisi s pridelovanim vozidiel vodicom. Vodici klbovych liniek (22/1 - 3a, 24/1a) cez vikend nemaju svoj voz. Darmo sa dohodnu s delenkarmi, ked im aj tak pridelia iny voz. A aj medzi zaloznymi su vozy oblubene (napr. 2128) a menej oblubene. Ti co maju nervy si vyhadaju voz, ostatni jazdia s tym co maju.
A naopak vodici 55/2a (cize vlastne 24/2a) zvyknu fasovat Ikarusa ked treba.
Citybusy su ine. Tam je zacvicenych asi 5 vodicov, plus vedenie
. Prospieva to ich stavu.Inak, keby som mohol rozhodovat tak tento rok vyradim 0xxAG a 4097 iba vymenim SPZ a ponecham ho ako zalohu.
.
PIT
Po futbale super vyšlo, že od Úsvitu mal ísť akurát spoj L24 o 17:36a. Bola síce nasadená kĺbová Karosa (BC 93-79), ale nič to nepomohlo na tom, že pri nástupe cca 74 ľudí sa jej meškanie potiahlo až na +8:56 (od. 17:44:56).
Keby sme mali flexibilného dopravcu, nemal by určite problém vytiahnuť pre mimoriadny spoj jeden kĺbák pre spoj idúci priamo spred ŠH cez Nám. slobody do Sásovej. Pri 6 120 oficiálnych divákoch by sa určite našlo 150 ľudí, ktorí by ho plne obsadili, čím by sa dosiahla tržba aspoň 1 500 Sk jediným spojom. Ale BBDS...
Mimochodom na dokumentovanie "dodržiavania CP":
- pri Úsvite som stretol aj L6 (mala ísť 17:34a) - skutočnosť +4:40
- potom zo zastávky Sládkovičova, pošta L55 (mala ísť 17:51aL) - skutočnosť +7:57.
Záver: "skvelé" služby. ?