Reply on: Kami #1872:
Moja osobná skúsenosť je taká, že kntrolovanie v Žiline namá obdobu v žiadnom inom slovenskom meste. Ešte sa mi nikdy v živote nestalo, aby som navštívil Žilinu a nestretol revízora. Môj doterajší rekord je byť kontrolovaný 3x v priebehu asi ôsmich hodín. Možno budeš namietať, že človek ako ja si kúpi 24h CL a vozí sa po celej sieti, takže revízora musí stretnúť. Nie je to celkom tak, do štatistiky som zahrnul aj podstatne kratšie návštevy tohto mesta. Prvý raz som sa so žilinskou MHD zoznámil tak, že som si kúpil dva CL do 5 zastávok. Vykonal sa teda iba dve jazdy trolejbusom - v tom druhom ma už kontrolovali 
Napokon, predsa jedna výnimka potvrdzujúca pravidlo - začiatkom júla 2003 som navštívil ZA asi tak na 3 hodiny a vtedy jediný raz ma nikto nekontroloval.

Znechuteny
1)Podlavice su asi jedinym (?) sidliskom v BB, ktore teraz nema priame autobusove spojenie so zeleznicnou stanicou.
O tom, ze sa to obcanom v rozumnom predstihu neoznamilo, pomlcim.
2)Je to o to horsie, ze na Tajovskeho ulici je sustredenych mnozstvo skol (styri fakulty UMB, styri stredne skoly). Strudenti (okrem dvoch fakult UMB) sice mozu ist na stanicu trolejbusom, ale co je to za logiku, prevazat (hlavne v piatok a nedelu) stovky studentov cez celu Foncordu na zeleznicnu stanicu resp. naspat? (Teda aj v zaujme obcanov Foncordy by bolo zachovat povodnu trasu linky 34, lebo odteraz budu trolejbusy cez Foncordu este prepchatejsie). Navyse sa do tych trolejbusov studenti mozno ani nepomestia, to potvrdi kazdy co videl, ako to na Tajovskeho ul. vyzera poobede, ked konci vyucovanie. Jasne, ze mnohi pojdu 34-kou s prestupom, a to je prosim pekne par tisic korun navyse pre dopravny podnik. Mozno o toto islo a iste pomohla aj predstava, ze studenti nie su ludia.
3)Cestovne v BB je myslim v prepocte na kilometer drahsie ako v Bratislave. (Linky su v BB podstatne kratsie a aj priemerna cesta cestujuceho je podstatne kratsia. Cena listku je vysoka.) Nejako mi to nejde do hlavy.
4)V BB, kto nema pristup na internet, nema realnu moznost dostat sa k cestovnym poriadkom MHD. Bud sa nedaju kupit, alebo ak ano, tak par dni v januari a potom sa vypredaju. Mne sa ich nepodarilo kupit este ani raz v zivote. Ani toto mi nejde do hlavy.
Pre mna 3+4 = neschopnost vedenia dopravneho podniku, 1+2 = este nieco horsie.