Reply on: Majkl #1866:
vsak to priznaj. Ja som dal navrh, ty si ho odklepol a dal prikaz vedeniu ... 
Re #1863 Vladimir: uspora na vozidlach je iluzorna. Jednoducho CP je postaveny tak, ako keby sa nastupovalo vsetkymi. Aj to je sposob ako sa setri.
Ako Majkl napisal, setri sa vsade. Poznam aj pohlad z druhej strany, skutocne nesedia na volnych peniazoch aby ich rozdavali. Keby som prisiel na SAD s navrhom s dosahom povedzme 5 mil. Sk, tak riskujem aj let cez zatvorene okno.
Znechuteny
1)Podlavice su asi jedinym (?) sidliskom v BB, ktore teraz nema priame autobusove spojenie so zeleznicnou stanicou.
O tom, ze sa to obcanom v rozumnom predstihu neoznamilo, pomlcim.
2)Je to o to horsie, ze na Tajovskeho ulici je sustredenych mnozstvo skol (styri fakulty UMB, styri stredne skoly). Strudenti (okrem dvoch fakult UMB) sice mozu ist na stanicu trolejbusom, ale co je to za logiku, prevazat (hlavne v piatok a nedelu) stovky studentov cez celu Foncordu na zeleznicnu stanicu resp. naspat? (Teda aj v zaujme obcanov Foncordy by bolo zachovat povodnu trasu linky 34, lebo odteraz budu trolejbusy cez Foncordu este prepchatejsie). Navyse sa do tych trolejbusov studenti mozno ani nepomestia, to potvrdi kazdy co videl, ako to na Tajovskeho ul. vyzera poobede, ked konci vyucovanie. Jasne, ze mnohi pojdu 34-kou s prestupom, a to je prosim pekne par tisic korun navyse pre dopravny podnik. Mozno o toto islo a iste pomohla aj predstava, ze studenti nie su ludia.
3)Cestovne v BB je myslim v prepocte na kilometer drahsie ako v Bratislave. (Linky su v BB podstatne kratsie a aj priemerna cesta cestujuceho je podstatne kratsia. Cena listku je vysoka.) Nejako mi to nejde do hlavy.
4)V BB, kto nema pristup na internet, nema realnu moznost dostat sa k cestovnym poriadkom MHD. Bud sa nedaju kupit, alebo ak ano, tak par dni v januari a potom sa vypredaju. Mne sa ich nepodarilo kupit este ani raz v zivote. Ani toto mi nejde do hlavy.
Pre mna 3+4 = neschopnost vedenia dopravneho podniku, 1+2 = este nieco horsie.