Reply on: wern #1847:
mas uplnu pravdu. Usilie vedenia smeruje k tomu aby boli co najvyssie trzby pri co najnizsich nakladoch. Je to prirodzene. A o vedlajsich ucinkoch sa tu diskutuje dost.Vedenie MHD skutocne necestuje. Ale cestuju zamestnanci. Posledne vecerne a prve ranne spoje su prespekulovane. Vzajomne na seba nadvazuju a ked treba, tak sa cakaju. Ibaze zamestnanci maju MHD zadarmo.
Vladimir: EMtest ponuka viacero exportov. To co je tam teraz je "knizna" podoba. Podla mojich skusenosti je vernejsia a spolahlivejsia ako tzv. html. Trocha ma matie linka 10. Ten spoj 22:40 je stale rovnako, kym na zastavke je povodna verzia, t.j. bez zachadzky cez Podlavice.
ad 34: vidim 2 pozitivne veci, 2 menej pozitivne.
Vikend siel na 30 minut a su tam vlozene 2 posilove spoje po Fakultu. Spicka sla na 10 min, sedlo je 18, cez prazdniny 14/20 min.
ad 30: trasa dobra, len ta frekvencia ... Bud bude mat delenu smenu, alebo (co je pravdepodobnejsie) si Vario naprechadza medzi linkami.
Kami
"Zazemie" na Uhlisku tvori Kazacok - krcma. Na stanici je (platene) WC, bary, restauracie. Asi tak. Specificka je vozovna, tam sa tocia L2, 3 a niektore spoje 90. Vacsinou sa vsak len otocia a hned palia spat.
PIT: dakujem za autorov. Len nesuhlasim s podruznostou tem. Nas zaujima MHD v celej sirke, teda aj nater vozidiel. Vidim, ze sa vyznas, preto aj ja pockam kym sa dostanem na net a potom odpoviem.
podlavican: to fakt take dolezite dostat sa priamo na stanicu? Ja som zvedavy na intervaly, potom sa vyjadrim.