Toto je naozaj vydieranie obcana hodne vypalovacov z prostredia mafie. Zamestnany clovek teraz ma naozaj na vyber - prejst z Podlavic peso na druhy koniec mesta (a tak denne stratit 3 hodiny casu), alebo ist vlastnym autom (a to by uz nebyt poplatkov za parkovanie pred sidlom zamestnavatela! bolo pomaly lacnejsie) alebo nakoniec podlahnut "podnikavemu" navrhu a nakoniec i realizacii riesenia uspor v MHD a riesit cestu do prace cez MHD. Ale ma to jeden hacik - pri obmedzenom mnozstve spojov si dotycny musi vytipovat resp. vyskusat, na ktory spoj ma pravdepodobnost nastupit, dalej musi cakat na uskalia nastupovania prednymi dvermi - hlavne pred fakultou, co byva 5 i viac minut. Nasledne nato si dalsich 5 minut vytrpiet na krizovatke v parku, dalsie 2-3 minuty na Hustaku. Ak nie je nahodou zapcha popri Hrone, musi vydrzat este par minut na krizovatke pred VUB. K tomu teraz pribudlo dalsie cakanie - pri prestupe na trolejbus, ktory tesne pred prichodom 34 k malej stanici tuto zastavku prave opustil a dalsie 3 pridu naraz za 10 minut.
Takze, obcania z Podlavic - na Mestsky urad, na polikliniku alebo k banke - len trpezlivost, mafia to tu zariadila vsetko pre Vase dobro. A do prace - dnes kto chce pracovat, do prace musi. A s tym rata i Vasa MHD. A nech sa nevyhovara na mestsky urad - ak nema peniaze, nech odstavi dopravne prostriedky a vydiera tych, co su za to kompetentni a nie nas!!!
Takze, obcania z Podlavic - na Mestsky urad, na polikliniku alebo k banke - len trpezlivost, mafia to tu zariadila vsetko pre Vase dobro. A do prace - dnes kto chce pracovat, do prace musi. A s tym rata i Vasa MHD. A nech sa nevyhovara na mestsky urad - ak nema peniaze, nech odstavi dopravne prostriedky a vydiera tych, co su za to kompetentni a nie nas!!!
Znechuteny
1)Podlavice su asi jedinym (?) sidliskom v BB, ktore teraz nema priame autobusove spojenie so zeleznicnou stanicou.
O tom, ze sa to obcanom v rozumnom predstihu neoznamilo, pomlcim.
2)Je to o to horsie, ze na Tajovskeho ulici je sustredenych mnozstvo skol (styri fakulty UMB, styri stredne skoly). Strudenti (okrem dvoch fakult UMB) sice mozu ist na stanicu trolejbusom, ale co je to za logiku, prevazat (hlavne v piatok a nedelu) stovky studentov cez celu Foncordu na zeleznicnu stanicu resp. naspat? (Teda aj v zaujme obcanov Foncordy by bolo zachovat povodnu trasu linky 34, lebo odteraz budu trolejbusy cez Foncordu este prepchatejsie). Navyse sa do tych trolejbusov studenti mozno ani nepomestia, to potvrdi kazdy co videl, ako to na Tajovskeho ul. vyzera poobede, ked konci vyucovanie. Jasne, ze mnohi pojdu 34-kou s prestupom, a to je prosim pekne par tisic korun navyse pre dopravny podnik. Mozno o toto islo a iste pomohla aj predstava, ze studenti nie su ludia.
3)Cestovne v BB je myslim v prepocte na kilometer drahsie ako v Bratislave. (Linky su v BB podstatne kratsie a aj priemerna cesta cestujuceho je podstatne kratsia. Cena listku je vysoka.) Nejako mi to nejde do hlavy.
4)V BB, kto nema pristup na internet, nema realnu moznost dostat sa k cestovnym poriadkom MHD. Bud sa nedaju kupit, alebo ak ano, tak par dni v januari a potom sa vypredaju. Mne sa ich nepodarilo kupit este ani raz v zivote. Ani toto mi nejde do hlavy.
Pre mna 3+4 = neschopnost vedenia dopravneho podniku, 1+2 = este nieco horsie.