Ide tu zrejme o pokus zarobit cim viac. Upozornujem, ze
1)Podlavice su asi jedinym (?) sidliskom v BB, ktore teraz nema priame autobusove spojenie so zeleznicnou stanicou.
O tom, ze sa to obcanom v rozumnom predstihu neoznamilo, pomlcim.
2)Je to o to horsie, ze na Tajovskeho ulici je sustredenych mnozstvo skol (styri fakulty UMB, styri stredne skoly). Strudenti (okrem dvoch fakult UMB) sice mozu ist na stanicu trolejbusom, ale co je to za logiku, prevazat (hlavne v piatok a nedelu) stovky studentov cez celu Foncordu na zeleznicnu stanicu resp. naspat? (Teda aj v zaujme obcanov Foncordy by bolo zachovat povodnu trasu linky 34, lebo odteraz budu trolejbusy cez Foncordu este prepchatejsie). Navyse sa do tych trolejbusov studenti mozno ani nepomestia, to potvrdi kazdy co videl, ako to na Tajovskeho ul. vyzera poobede, ked konci vyucovanie. Jasne, ze mnohi pojdu 34-kou s prestupom, a to je prosim pekne par tisic korun navyse pre dopravny podnik. Mozno o toto islo a iste pomohla aj predstava, ze studenti nie su ludia.
3)Cestovne v BB je myslim v prepocte na kilometer drahsie ako v Bratislave. (Linky su v BB podstatne kratsie a aj priemerna cesta cestujuceho je podstatne kratsia. Cena listku je vysoka.) Nejako mi to nejde do hlavy.
4)V BB, kto nema pristup na internet, nema realnu moznost dostat sa k cestovnym poriadkom MHD. Bud sa nedaju kupit, alebo ak ano, tak par dni v januari a potom sa vypredaju. Mne sa ich nepodarilo kupit este ani raz v zivote. Ani toto mi nejde do hlavy.
Pre mna 3+4 = neschopnost vedenia dopravneho podniku, 1+2 = este nieco horsie.
1)Podlavice su asi jedinym (?) sidliskom v BB, ktore teraz nema priame autobusove spojenie so zeleznicnou stanicou.
O tom, ze sa to obcanom v rozumnom predstihu neoznamilo, pomlcim.
2)Je to o to horsie, ze na Tajovskeho ulici je sustredenych mnozstvo skol (styri fakulty UMB, styri stredne skoly). Strudenti (okrem dvoch fakult UMB) sice mozu ist na stanicu trolejbusom, ale co je to za logiku, prevazat (hlavne v piatok a nedelu) stovky studentov cez celu Foncordu na zeleznicnu stanicu resp. naspat? (Teda aj v zaujme obcanov Foncordy by bolo zachovat povodnu trasu linky 34, lebo odteraz budu trolejbusy cez Foncordu este prepchatejsie). Navyse sa do tych trolejbusov studenti mozno ani nepomestia, to potvrdi kazdy co videl, ako to na Tajovskeho ul. vyzera poobede, ked konci vyucovanie. Jasne, ze mnohi pojdu 34-kou s prestupom, a to je prosim pekne par tisic korun navyse pre dopravny podnik. Mozno o toto islo a iste pomohla aj predstava, ze studenti nie su ludia.
3)Cestovne v BB je myslim v prepocte na kilometer drahsie ako v Bratislave. (Linky su v BB podstatne kratsie a aj priemerna cesta cestujuceho je podstatne kratsia. Cena listku je vysoka.) Nejako mi to nejde do hlavy.
4)V BB, kto nema pristup na internet, nema realnu moznost dostat sa k cestovnym poriadkom MHD. Bud sa nedaju kupit, alebo ak ano, tak par dni v januari a potom sa vypredaju. Mne sa ich nepodarilo kupit este ani raz v zivote. Ani toto mi nejde do hlavy.
Pre mna 3+4 = neschopnost vedenia dopravneho podniku, 1+2 = este nieco horsie.
.
Petik
Kami: sorry, casovo som to nezvladol (vid mail)
Zmeny v MHD:
(na www.sadbb.sk sa uz objavil "provizorny" cestovny poriadok - dokonca graficky sa mi paci viac ako ten co tam bol predtym)
Skratena 34 - myslim ze ide o vcelku pozitivnu zmenu a to nie preto, ze bude viac liniek na Uhlisku:), ale ten subeh s trolejbusmi bol nechutny. Uvital by som ale este zriadenie zastavky "Zimny stadion" na krizovatke Bellusovej a Jesenskeho - kedysi davno tam zastavka bola; z toho miesta je blizko skoro na cele Uhlisko. Okrem toho z konecnej pri Kazacku je to kusok tak na nadrazie ako aj na stanicu (len treba prejst cez kolaje).
Cele to vsak ma jednu chybu, ktora sa vola neprestupny tarif; inymi slovami (zial) dalsi dovod, preco cestovat z Podlavic autom.
Skratka - myslim ze pri neprestupnom tarife nemoze byt siet liniek MHD efektivna, lebo nemoze ratat s prestupovanim cestujucich. Takze pevne verim ze Podlavicania nezacnu bojovat za zmenu trasy, ale za prestupny tarif, a to pre vsetkych(!), nielen pre tych co maju tu kartu.
Linka 30: o takejto linke som uvazoval uz dlhsie a myslim ze je to celkom vydareny napad. Je to dobre riesenie pre lenivych Uhlistanov:) a pre moju babku, mozno cestovat na obidve strany mesta, zaroven tato linka nebude na Foncorde moc konkurovat trolejbusom, lebo sa bude zdrzovat na Uhlisku, takze ju vyuziju hlavne ti z THK.
BTW vidim ze diskusia sa nam nejak rozrastla...