Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majkl #1866:
vsak to priznaj. Ja som dal navrh, ty si ho odklepol a dal prikaz vedeniu ... 😉

Re #1863 Vladimir: uspora na vozidlach je iluzorna. Jednoducho CP je postaveny tak, ako keby sa nastupovalo vsetkymi. Aj to je sposob ako sa setri.

Ako Majkl napisal, setri sa vsade. Poznam aj pohlad z druhej strany, skutocne nesedia na volnych peniazoch aby ich rozdavali. Keby som prisiel na SAD s navrhom s dosahom povedzme 5 mil. Sk, tak riskujem aj let cez zatvorene okno.
Reply on: cestujuci #1867:
Dôvodom je časť odpovede z príspevku #1866 ... SAD BB takéto info iMHD.sk neposkytuje a iMHD.sk nie je prevádzkovateľom prepravných služieb a preto nemôže (teda aspoň nie priamo) zlepšovať služby SAD BB.
Preco nie su tu od 7.1.2004 uz zverejnene CP kde boli zmeny od 7.1.04? - to tiez patri k "zlepseniu sluzieb?"
Reply on: DonManuel #1861:
my sme ju nezmenili, iMHD sú nezávislé stránky o MHD v BB...

Inak, toto je ďalší dôkaz pštrosej politiky BBDS - veď oni ani nemajú zverejnený mail, kde by sa mohli cestujúci sťažovať, podávať návrhy, atď.
Reply on: Vladimír #1863:
Máš pravdu, medzi Fončordou a Sásovou sa hodne cestuje - linkou 24, dokonca v určitých hodinách býva nabitá na prasknutie. Cez víkend je podľa mňa podstatne vyťaženejšia ako trolejbusové linky 1 a 6 (od Úsvitu). Prečo? Lebo do Sásovej je to peši predsalen ďaleko a tak je táto jazda hodná ceny jednorazového lístka...
Linka 34 tu skutočne rozprúdila širokú debatu - môj názor sa v podstate zhoduje s niektorými inými, už predým vyslovenými. Hlavným problémom je podľa mňa tiež neexistencia "mesačných" lístkov. Za predpokladu ich znovuzavedenia a primerane hustých intervalov (resp. nadväznosti spojov cez víkend) by nová trasa linky 34 nebola problémom. Viem o čom hovorím, som Bratislavčan a prestupy medzi linkami sú pre mňa dennou a bezproblémovou záležitosťou pri cestovaní MHD.

Môj názor dokonca je, že v BB je ešte viacero liniek, ktoré idú zbytočne súbežne (napr. L55/L2), ale nie je možné tieto zmeny realizovať bez toho, aby sa cestujúci zasa riadne naštavali, a dákych 5% nepresedlalo na autá - a to práve kvôli neexistencii mesačníkov.

Na obhajobu zmeny trasy L34 musím povedať asi toľko, že súčasná finančná situácia v BBDS je tak žalostná, že kompetentní sú nútení uchyľovať sa k takýmto krokom, ak sa nechcú dostať na konci roka do červených čísel.
Mesto na čele s Králikom na MHD fakt kašle a je to pre nich len povinná záťaž, nemajú záujem na dobrom fungovaní, a nedajbože rozvoji MHD.

Asi by niektorým (hlavne predstaviteľom mesta) nezaškodilo zopakovať si priam učebnicovú definíciu MHD, ktorú napísal Vladimír hore v príspevku #1802

PIT: som úprimne prekvapený - a potešený, že sa v BB našiel ešte niekto, kto sa zaujíma o problematiku MHD (a najmä do takej hĺbky). Vďaka za pripomienky i pochvalu.

#1857 PIT vieš koľko krát som ja už na toto (vylepovanie CP, grafika CP, prehľadnosť CP) kompetentých upozorňoval? Už som stratil všetku chuť niečo zlepšovať. Je to hrach o stenu... Dôvod? Na takéto "banálne" problémy v BBDS nezostáva čas ani peniaze...

Nevylepil si ty náhodou CP liniek 24 a 53 na zastávke Okružná?
Ja som to sem písal už dávnejšie, znova a znova a opäť raz sa musím postaviť za nástup a výstup cestujúcich VŠETKÝMI dverami. Akéže úspory? Akýže nárast tržieb. Som Prešovčan, žijem v Prešove a nikdy sme nad nástupom prednými dverami neuvažovali. To, čo sa získa na tržbách, stráca sa na zbytočnom pre´dlžovaní jazdných dôb medzi zastávkami, v konečnom dôsledku tak treba:
- viac vozidiel na linku
- viac vodičov
- viac vozidiel v evidenčnom stave
- viac údržbárov vozidiel
- viac peňazí na údržbu vozidiel
A samozrejme klesá tým konkurencieschopnosť MHD voči IAD a znechucuje to ľudí.

Bystrica celkom zaspala dobu, vydala sa doslova dostou do priepasti. Budovať systém založený na zaplatení za každé použitie vozidla MHD bez možnosti neúčtovať prestupy, bez možnosti službu si predplatiť je šialenstvo! Zažil som veľmi príjemné podniky SAD, kde mi nástup prednými dverami nevadí. V živote by som sa nezasadzoval za nástup všetkými dverami v Levoči či Komárne. Ale BB je osemdesiattisícové mesto, kde takto spomaľovať dopravu jednoducho nejde.

Ešte raz, problémom nie je presmerovanie L34, problémom je nemožnosť pokračovať v jazde po prestupe bez zaplatenia ďalšieho cestovného.

---

BB je pritom také pekné mesto! Viem, si tu predstaviť takú skvelú MHD! Už dávno mali trolejbusy získať protipól na opačnom konci mesta v podobe trolejizácie trasy na Sásovú. Kapacitné trasy po trolejom predsa vychádzajú lacnejšie. Okrem toho by zanikli zbytočne 2x prechádzané úseky trasy v oblasti Nám. slobody a žel. stanicou. Z pohľadu cestujúcich by mohla konečne zaniknúť nezmyselná a umelo vybudovaná konečná Parkovisko Mičinská a trolejbusom by sa dalo dostať z jednej strany mesta na druhú.
Nech mi nikto netvrdí, že ľudia medzi sídliskami necestujú. Bystricu síce nepoznám z každodennej prraxe, ale analogicky z Prešova, ktorý je porovnateľný k BB môžem predpokladať, že sa denne kvantum ľudí presúva zo Sásovej na Fončordu a opačne.
Kto vyťahuje finančné problémy, nech sa pozrie do iných miest. Ak dokázali trolejbusy budovať v Žiline, dalo sa to aj v Bystrici. Čože? Že v Žiline majú mestský DP, ktorý je dotovaný aj štátom podstatne viac ako BBDS? A čo bránilo MsÚ BB zriadiť v roku 1993, keď tak spravil Slota, bystrický DP? Kde bola Žilina v roku 1993 a kde bola Bystrica? A kde sú obe mestá dnes? Realita je desivá.
Až ma to všetko znechutilo...
Prestupy: nie je spravne odsudzovat prestupy. Pokial by mali byt linky odvsadial vsade, tak tam bude polhodinovy interval, co je dobre na prd makovy. Chyba je v neprestupnosti tarifu. Radsej by mali Podlavicania zorganizovat peticiu za prestupny tarif (aspon pre linku 34).
Vynikajuci system MHD je napriklad v Prahe. Napriek tomu je clovek vacsinou nuteny cestovat systemom autobus - metro - autobus. Nikomu to vsak nevadi, pretoze za prestup sa neplati a autobusy nadvazuju na metro, takze hlavne vecer a cez vikendy je zarucene, ze ked vystupite z metra, na bus skoro vobec necakate.

Mimochodom, argument "priame spojenie na stanicu" je mierne demagogicky, lebo vsetky vlaky (s vynimkou Ex) stoja aj na malej stanici.

Ked som bol v BB, potreboval som zistit odchody L3 smer Radvan. Boll som na 3 zastavkach (Nove Kaliste?, Kyjevske nam., Moskovska) a na ziadnej neboli odchody citatelne.

Konecna na Uhlisku vs na Nadrazi (AS):
Myslim ze na nadrazi nie je dost miesta, aby sa tam tocila este aj MHD. Hoci by tam mohli (aspon smer Uhlisko) zriadit zastavku. Kolko miesta je na stanici (ZS)? Nemohlo by sa nieco tocit aj tam? Tam maju vodici aspon kde curat.
Na kyho boha ste zmenili trasu linky 34? Hoveda sproste co to vymysleli,clovek teraz cestuje po uplne zbytocnej trase a ked sa xce dostat smerom k VUB tak musi prestupovat a platit ako debil. Hnusaci hlupi len zarabate na ludoch a pritom to nema absolutne ziadne logicke vysvetlenie, vacsina ludi je proti tomu, nieze by ste vysli v ustrety ludom,ale xcete naplnit iba vase kasy. Na keru rit sa musim teraz drbat na uhlisko ked xcem nastupit na 34orku?
Nic nezarobia,somari! Iba co komplikuju ludom zivot. Studenti budu chodit z najblizsej zastavky 34ky na zel.stanicu pesi,lebo aj im uz lezu na nervy ceny listkov a prestupov. Cele BBDS je banda dementov a idiotov ktori v jednom kuse robia nevysvetlitelne kraviny. neviem ci sa tam tak nudia,ale ocividne su tupi ako slak! Keby som vedel ktory ***o schvalil tu zmenu 34ky s radostou by som mu jednu vrazil!! 😞
#1856

Nastupovanie prednými dverami v podmienkach MHD sídelného útvaru nadregionálneho významu s 82 tis. obyvateľmi je absolútne nevhodný krok. 5 rokov som študoval v Žiline (najporovnateľnejšie mesto s BB) a doteraz sú schopní udržať kvalitnú a flexibilnú MHD s nástupom cestujúcich všetkými dverami. Pri spracovávaní mojej diplomovky som sa viackrát stretol aj s riaditeľom DPMŽ Ing. Popluhárom a napriek tomu, že je strojár, dokáže podstatne viac, ako BBDS.
Uznávam, že v 1993 bola SAD BB v porovnaní s DPMŽ a DPMP, s dotáciami neporovnateľne nižšie, ale skúste si spomenúť, ako bola v akomkoľvek čase v BB zabezpečená prepravná kontrola. Revízora bolo možné stretnúť raz za 3 roky, pričom v Žiline sa mi stalo aj to, že revízor ma v priebehu jedného týždňa stretol aj 3 razy. BBDS podľa mojich info v súčasnosti nemá ANI JEDNÉHO PRACOVNÍKA PREPRAVNEJ KONTROLY.
Spomínal si zvýšenie príjmov pri prechode na nastupovanie len prednými dverami. Máš síce pravdu, ale na druhej strane je výrazne nepomerný odliv cestujúcich (150 tis. za minulý rok) a výrazné znižovanie kvality dopravy (kvalite dopravy budem venovať niekedy inokedy).
Ale jednoducho je to tak - trhové hospodárstvo po slovensky - čím menší dopyt, tým vyššia cena!!!
Znova len zopakujem, MHD je služba vo VEREJNOM ZÁUJME a z toho vyplývajú aj ďalšie ekonomické ukazovatele.
Katarina Cizmarova

Katarina Cizmarova

Chcem reagovat na rozhodnutie sudruhov na SAD k zmene autobusu 34! Tak toto je silne kafe aj pre toho najzdatnejsieho Podlavicana! Ved pan Snopko si velmi dobre pamata, ze sme prisli ako OI s peticiou, aby L34 chodila na zeleznicnu stanicu, lebo obcanom to takto vyhovuje!!!! A po dvoch rokoch zase ta ista absurdita! Neviem, co myslia o subeznosti, ked z Podlavic nemame ani len chodnik, aby sme sa bez strachu dostali k linke 25 a trolejbusu 1- co ma zastavku pri nemocnici-co mimochodom je asi 1 km takze aka subeznost liniek? Pripajam sa k nazoru o tarifach a moznosti prestupovat bez dalsieho platenia. Potom mi je to jedno, kde sa vozim a akymi spojmi. Toto, co sa deje stale s L34 uz nema obdobu. Skoda, ze sudruhovia zo SAD-MHD neboli dnes pre VUB a nevypoculi si nazora studentov a strednych skol i nasej UMB. Boli nepricetni!!!!! Toto jednanie o nas, bez nas mi uz fakt srdecne lezie na nervy. Rada by som poznala autora tohto napadu presmerovat linku 34!
On sa isto vozi po meste svojim autickom!
Este k redukcii-som zvedava na situácie, ked zacne letny semester a studenti nebudu mat sancu sa odviest a prepchaty trolejbus1 cez Foncordu nebude brat chorych a starsich obcanov do nemocnice, lebo bude preplneny a skuste hadat, na koho budu ludia nadavat? No samozrejme na studentov!
- upozorňujem na skutočnosť, že zo stránky je možné sa dostať na dve rôzne zobrazenia tarify MHD. Pri výbere cez odkaz situovaný na stránke v ľavom stĺpci získate skutočnú tarifu platnú od 1. januára 2004 a pri výbere odkazu z hornej časti stránky sa zobrazí tarifa platná od 1. marca 2003. Tento výber bude potrebné presmerovať na rovnaké a v súčasnosti platné zobrazenie tarify, aby sa vyhlo nedorozumeniam.

- k diskusii o zmenách liniek od 7. 1.:
--ja osobne by som vôbec nehodnotil pozitívne presmerovanie L34 do oblasti mimo potenciálneho záujemu cieľov ciest cestujúcich. Je potrebné si uvedomiť jednu základnú skutočnosť rozhodujúcu pre výber trás liniek MHD - Banská Bystrica členitosťou terénu vôbec neumožňuje optimálne rozloženie liniek v území bez dlhých súbehov liniek. V druhom rade tomu napomáha i nedobudovanie trolejbusovej siete na sídlisko Sásová-Rudlová v dôsledku čoho trolejbusy (okrem L3) idú všetky v súbehu už od Krajského úradu s konečnou na žel. stanici a nemôžu spĺňať úlohu nosného (a ešte k tomu aj ekologického) dopravného systému, pre ktoré boli zriaďované. Navyše to vytvára umelú potrebu prestupov na Nám. slobody. Takže takéto riešenie je zase len výsmechom základnej logiky pri cestovaní - cestujúci zaplatil za službu viac, pričom jej kvalita sa opäť výrazne znížila. Priamym príkladom je aj L56 cez víkend - zaplatíš viac, ponuka menšia, jazda (so zachádzkou do Senice) dlhšia! U L34 bola frekvencia spojov zachovaná, ale čo z toho, keď je možnosť cestovať síce často, ale nemožno sa dostať nikam. Nemožno sa stotožniť s myšlienkou, že za účelom zrušenia súbehu L34 od Štefánikovho nábr. po žel. stanicu s trolejbusmi, radšej linku presmerujeme na súbežnú komunikáciu na opačnom brehu Hrona, kde sa však ciele ciest nenachádzajú prakticky vôbec a skutočné sa podstate vzdialia. Ak by sme sa zrazu chceli zamýšľať nad odľahčením dopravy na nábreží, či Nám. slobody, znelo by to úplne humorne, pretože MHD má byť jednoznačne preferovaná voči IAD a ak sa majú uvoľniť samotné zastávky MHD na Nám. slobody, tak je potrebné okamžite zrušiť najväčší nezmysel, ktorý som kedy zažil od BBDS (a to ich je schopná vyrábať veľa) a to je nástup LEN PRVÝMI DVERAMI (to, že je to nezmysel vo všeobecnosti ani nejdem rozoberať, venoval som sa tomu v mojej diplomovej práci) DO L99, ktorá v tomto smere premáva BEZPLATNE bez akýchkoľvek ďalších podmienok pre tarifné vybavenie cestujúceho. Vozidlo, ktoré by za normálnych okolností bolo schopné v priebehu 30 s pojať 40 cestujúcich, opustiť zastávku a uvoľniť tak miesto, sa pri nástupe len prednými dverami zdrží aj niekoľko minút. No ja neviem, zdravý rozum už niekde jednoducho zlyháva.
--zmenou trasy L34 nedochádza síce k znemožneniu prestupu, ale vytváranie umelého a neprirodzeného uzla na parkovisku na Uhlisku je jednoducho absurdné, ako bolo samotné zriadenie konečnej zastávky na tomto mieste, namiesto autobusovej stanice (však ale prečo by sa cestujúci s batožinou neprešiel, keď by mohol pokojne prestupovať priamo z/do vozidiel prímestskej, diaľkovej i medzinárodnej dopravy) a pritom sa stále jedná o jeden a ten istý DP. Čo sa týka L34, určite tieto zmeny najviac "ocenia" Podlavičania. Najlepšie je, že ešte pred mesiacom v AZ TV info Ing. Snopko rozprával o tom, ako BBDS vychádza v ústrety cestujúcim a reagovala tak kedysi na požiadavky Podlavičanov, aby L34 jazdila na žel. stanicu. Pri súčasnej teórii BBDS by L34 mola jazdiť po Strieborné nám. a dosť - však sa dovezú priamo do centra, prestúpiť môžu tak do Sásovej, Harmanca a L54 aj na Uhlisko 🙂
--pri súbežných linkách opäť zlyháva samotný DP, ktorý nie je schopný urobiť tak primitívnu vec, ako je zosúladiť intervaly cez víkend a vo večernom sedle u liniek ako sú napr. L1 a L6 idúcich až po Wolkerovu po rovnakej trase. Z Nám. slobody L1 odchádza xx:10a 40a a L6 xx:17a 47a, čiže v priebehu 7 min. odídu obidva a potom 23 min. NIČ. Rovnako sa potom dá postupovať zosúladením L7 podľa L6 (aby to fungovalo aj na spiatočnej ceste) a nakoniec L2 podľa L7. Podobne cez víkend vidno, že L3 pri rovnakom 30 min. intervale, ako L1, chodí v porovnaní s L1 väčšinou v priebehu 5 min.!
--neviete niekto náhodou, prečo na zastávke THK, ST pribudol L10 v smere do vozovne spoj s odchodom 7:29, aj keď na inej zastávke CP L10 som zmenený nenašiel.
--super je aj spôsob, akým pracovníci BBDS pristupujú k vyvesovaniu nových CP. Prelepia ten, ktorý chcú a skutočnosť, že ďalšie CP na tej istej zastávke neplatia, chýbajú alebo sú nečitateľné, ich už nezaujíma. Že nalepia na zastávku CP v opačnom smere - takisto nie je problém (napr. Rudlovská cesta, Auris L51, Nám. slobody L43).
--posledná dnešná pripomienka je k novo vylepeným CP, na ktorých je použitý font Tahoma, ktorý je podstatne širší, v dôsledku čoho dochádza u poznámok obmedzení jazdy spojov, že tieto sa prekrývajú a chcel by som vidieť, či sa Vám niekomu podarí vypátrať napr. v CP L55 na Uhlisku, parkovisku, či daný spoj ide, keďže všetky tieto poznámky sa križujú cez seba. Ak by sa Vám to úplnou náhodou niekomu podarilo, som zvedavý, ako to zvládne nejaká babka, ktorá by chcela zistiť, kedy jej ide autobus, aby sa dostala na cintorín do Kremničky
Reply on: Znechuteny #1855:
ad 1: zeby L20 bola nejaka slava ...
ad 4: teraz je moznost si to stiahnut a vytlacit. Ja som doteraz vzdy knizne CP dostal kupit, tak neviem.

Re #1836 PIT: uz v roku 1960 mala bystrica relativne hustu siet zastavok a najvyssiu hybnost obyvatelstva z porovnatelnych miest CSR.
Posledny dobry rok bol 1992. K trzbam cez 40 mil. Sk dodal stat dotacie 35 mil. Sk. Zaroven este fungovala systematicka obnova vozoveho parku (pre mesto to znamelo po 2 rokoch nakup 3 x B741). Rok 1994 uz bol kriticky. Pri dvojnasobnych nakladoch klesla dotacia na 15 mil. Sk. Museli sa prijat opatrenia. Nastupovanie prednymi dverami prinieslo v prepocte na cely rok navyse 16 mil. Sk.
Za primatora Miku bola uprimna snaha pomoct mestu, teda aj MHD. Kupili sa nejake TAMy, z obojsmernila trat cez Sidlisko. Aj trate na Tulsku a Internatnu financovalo mesto.
Zrusenie subeznych spojov s trolejbusmi malo za ciel usetrit a tiez zarobit na prestupoch. To bolo aj oficialne deklarovane predstavitelmi SAD.
Prosperujuci primator mal velke oci a hlboke vrecko, ale vznikla MHD BB a.s., s nou prisli dotacie pre mesto na MHD. Zlepsil sa vozovy park, stabilizovalo hospodarenie MHD.
Pomaly, ale iste vykony klesaju ...

Co prinesie buducnost ???
Ide tu zrejme o pokus zarobit cim viac. Upozornujem, ze

1)Podlavice su asi jedinym (?) sidliskom v BB, ktore teraz nema priame autobusove spojenie so zeleznicnou stanicou.
O tom, ze sa to obcanom v rozumnom predstihu neoznamilo, pomlcim.

2)Je to o to horsie, ze na Tajovskeho ulici je sustredenych mnozstvo skol (styri fakulty UMB, styri stredne skoly). Strudenti (okrem dvoch fakult UMB) sice mozu ist na stanicu trolejbusom, ale co je to za logiku, prevazat (hlavne v piatok a nedelu) stovky studentov cez celu Foncordu na zeleznicnu stanicu resp. naspat? (Teda aj v zaujme obcanov Foncordy by bolo zachovat povodnu trasu linky 34, lebo odteraz budu trolejbusy cez Foncordu este prepchatejsie). Navyse sa do tych trolejbusov studenti mozno ani nepomestia, to potvrdi kazdy co videl, ako to na Tajovskeho ul. vyzera poobede, ked konci vyucovanie. Jasne, ze mnohi pojdu 34-kou s prestupom, a to je prosim pekne par tisic korun navyse pre dopravny podnik. Mozno o toto islo a iste pomohla aj predstava, ze studenti nie su ludia.

3)Cestovne v BB je myslim v prepocte na kilometer drahsie ako v Bratislave. (Linky su v BB podstatne kratsie a aj priemerna cesta cestujuceho je podstatne kratsia. Cena listku je vysoka.) Nejako mi to nejde do hlavy.

4)V BB, kto nema pristup na internet, nema realnu moznost dostat sa k cestovnym poriadkom MHD. Bud sa nedaju kupit, alebo ak ano, tak par dni v januari a potom sa vypredaju. Mne sa ich nepodarilo kupit este ani raz v zivote. Ani toto mi nejde do hlavy.

Pre mna 3+4 = neschopnost vedenia dopravneho podniku, 1+2 = este nieco horsie.
Reply on: Vladimír #1851:
ano

Podlavicania: je to na vas. Ked je nemozne zrusit zachadzanie L20 na Javornicku, L100 je stale bezplatna, L2 ma vlozeny spoj, ...

Re #1679 Pit: (opravujem sa) overil som si spustenie zel. stanice. Este 3.12. sa tadial len prechadzalo, zastavky este neboli hotove. 8.12. uz zastavky normalne fungovali.
Reply on: Petik #1846:

O nechutnom súbehu trolejbusov na L34 by sa možno dalo hovoriť vtedy, keby z Podlavíc vychádzali apoň 2 trolejbusy a jeden autobus. A to tak skoro určite nebude!!! Drobná skúsenosť: nastupoval som na 34 pri Národnom dome. Okrem šoféra tam bol 1 (jeden) cestujúci. Je pravda, že ľudia si ešte nezvykli, ale aj tak je to drahé používať 34 na prevoz vzduchu z Uhliska k Národnému domu.
Reply on: podlavičan #1837:


Súhlasím s "podlavičanom". Zmenu trasy 34 s Podlavičanmi, ktorí majú ako reprezentanta pomerne aktívnu OI, nikto nekonzultoval a nová trasa spôsobí väčšine problémy. Je potrebné dať ľuďom v Podlaviciach popodpisovať petíciu za návrat k pôvodnej trase, získať dosť podpisov nemôže byť problém!
Reply on: Kami #1850:
Práve preto ma prekvapuje, že sa ešte stále nepodarilo zaangažovať BBDS do spolupodieľania sa na iMHD. To by bolo také náročné poslať raz za čas Majklovi alebo Tebe mail o zmenách v CP - v odchodoch, chronometrážach, názvoch zastávok a pod.?
Reply on: PIT #1836:
zacnem od konca.

CP na stranke su nezavisle od palubakov (na rozdiel od Bratislavy). Mali by sediet odchody z konecnej (chyba sa neda nikdy vylucit). Chronometraz na iMHD je robena zvlast pre pracovny den, prazdniny a vikend. Vacsinou je to podla oficialnej chrono, no obcas sa stane mensi rozdiel. Nie je v nasich silach pri kazdej aktualizacii CP na zastavkach (a sadbb.sk) skontrolovat vsetky linky, uz vobec nie zmeny chrono hlavne ak sa viditelne nezmenili odchody z konecnej. Pokial je rozdiel len 1 minuta, z toho sa nestriela, realna MHD ma vacsiu toleranciu.

Re #1679: vid vyssie uvedene. Vdaka za kazde upozornenie, skutocne je ten spoj zmeneny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.