Reply on: Majkl #1866:
vsak to priznaj. Ja som dal navrh, ty si ho odklepol a dal prikaz vedeniu ... 
Re #1863 Vladimir: uspora na vozidlach je iluzorna. Jednoducho CP je postaveny tak, ako keby sa nastupovalo vsetkymi. Aj to je sposob ako sa setri.
Ako Majkl napisal, setri sa vsade. Poznam aj pohlad z druhej strany, skutocne nesedia na volnych peniazoch aby ich rozdavali. Keby som prisiel na SAD s navrhom s dosahom povedzme 5 mil. Sk, tak riskujem aj let cez zatvorene okno.
Petik
Vynikajuci system MHD je napriklad v Prahe. Napriek tomu je clovek vacsinou nuteny cestovat systemom autobus - metro - autobus. Nikomu to vsak nevadi, pretoze za prestup sa neplati a autobusy nadvazuju na metro, takze hlavne vecer a cez vikendy je zarucene, ze ked vystupite z metra, na bus skoro vobec necakate.
Mimochodom, argument "priame spojenie na stanicu" je mierne demagogicky, lebo vsetky vlaky (s vynimkou Ex) stoja aj na malej stanici.
Ked som bol v BB, potreboval som zistit odchody L3 smer Radvan. Boll som na 3 zastavkach (Nove Kaliste?, Kyjevske nam., Moskovska) a na ziadnej neboli odchody citatelne.
Konecna na Uhlisku vs na Nadrazi (AS):
Myslim ze na nadrazi nie je dost miesta, aby sa tam tocila este aj MHD. Hoci by tam mohli (aspon smer Uhlisko) zriadit zastavku. Kolko miesta je na stanici (ZS)? Nemohlo by sa nieco tocit aj tam? Tam maju vodici aspon kde curat.