Reply on: Majkl #1866:
vsak to priznaj. Ja som dal navrh, ty si ho odklepol a dal prikaz vedeniu ... 
Re #1863 Vladimir: uspora na vozidlach je iluzorna. Jednoducho CP je postaveny tak, ako keby sa nastupovalo vsetkymi. Aj to je sposob ako sa setri.
Ako Majkl napisal, setri sa vsade. Poznam aj pohlad z druhej strany, skutocne nesedia na volnych peniazoch aby ich rozdavali. Keby som prisiel na SAD s navrhom s dosahom povedzme 5 mil. Sk, tak riskujem aj let cez zatvorene okno.
Kami
ad 4: teraz je moznost si to stiahnut a vytlacit. Ja som doteraz vzdy knizne CP dostal kupit, tak neviem.
Re #1836 PIT: uz v roku 1960 mala bystrica relativne hustu siet zastavok a najvyssiu hybnost obyvatelstva z porovnatelnych miest CSR.
Posledny dobry rok bol 1992. K trzbam cez 40 mil. Sk dodal stat dotacie 35 mil. Sk. Zaroven este fungovala systematicka obnova vozoveho parku (pre mesto to znamelo po 2 rokoch nakup 3 x B741). Rok 1994 uz bol kriticky. Pri dvojnasobnych nakladoch klesla dotacia na 15 mil. Sk. Museli sa prijat opatrenia. Nastupovanie prednymi dverami prinieslo v prepocte na cely rok navyse 16 mil. Sk.
Za primatora Miku bola uprimna snaha pomoct mestu, teda aj MHD. Kupili sa nejake TAMy, z obojsmernila trat cez Sidlisko. Aj trate na Tulsku a Internatnu financovalo mesto.
Zrusenie subeznych spojov s trolejbusmi malo za ciel usetrit a tiez zarobit na prestupoch. To bolo aj oficialne deklarovane predstavitelmi SAD.
Prosperujuci primator mal velke oci a hlboke vrecko, ale vznikla MHD BB a.s., s nou prisli dotacie pre mesto na MHD. Zlepsil sa vozovy park, stabilizovalo hospodarenie MHD.
Pomaly, ale iste vykony klesaju ...
Co prinesie buducnost ???