Reply on: Kami #1849:
podrobne som si pozrel zmenene linky. L30 je cez vikend akurat na jeden voz. Ma co robit od rana do vecera.
L33: klasicky spickovy voz, nesedi mi tam len spoj 12:48/13:05, neviem kto ho robi.
ad revizori #1859 : to ze MHD nema internych kontrolorov este neznamena, ze je kontrola vylucena. Ja som v Ziline zazil len jedinu kontrolu, aj to sme sli v prazdnom trolejbuse do vozovne. My dvaja, 2 revizorky a vodic. V BB som ich zazil dost, aj po zavedeni cipovych kariet.

Kami
ad 4: teraz je moznost si to stiahnut a vytlacit. Ja som doteraz vzdy knizne CP dostal kupit, tak neviem.
Re #1836 PIT: uz v roku 1960 mala bystrica relativne hustu siet zastavok a najvyssiu hybnost obyvatelstva z porovnatelnych miest CSR.
Posledny dobry rok bol 1992. K trzbam cez 40 mil. Sk dodal stat dotacie 35 mil. Sk. Zaroven este fungovala systematicka obnova vozoveho parku (pre mesto to znamelo po 2 rokoch nakup 3 x B741). Rok 1994 uz bol kriticky. Pri dvojnasobnych nakladoch klesla dotacia na 15 mil. Sk. Museli sa prijat opatrenia. Nastupovanie prednymi dverami prinieslo v prepocte na cely rok navyse 16 mil. Sk.
Za primatora Miku bola uprimna snaha pomoct mestu, teda aj MHD. Kupili sa nejake TAMy, z obojsmernila trat cez Sidlisko. Aj trate na Tulsku a Internatnu financovalo mesto.
Zrusenie subeznych spojov s trolejbusmi malo za ciel usetrit a tiez zarobit na prestupoch. To bolo aj oficialne deklarovane predstavitelmi SAD.
Prosperujuci primator mal velke oci a hlboke vrecko, ale vznikla MHD BB a.s., s nou prisli dotacie pre mesto na MHD. Zlepsil sa vozovy park, stabilizovalo hospodarenie MHD.
Pomaly, ale iste vykony klesaju ...
Co prinesie buducnost ???