Reply on: trolejbus6207 #174:
Je zaujímavé že ani za cca 3 mesiace sa nevymenili obruče...To asi nemá DPB na sklade alebo je niekde inde chyba lebo celkom dosť elín je už dlhšie odstavených...
Set | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 29T1 ForCity Plus | 7401 – 7415 | 2015 | 2015 | — | 15 |
2. | Škoda 29T2 ForCity Plus | 7416 – 7430 | 2015 – 2016 | 2016 | — | 15 |
3. | Škoda 29T3 ForCity Plus | 7431 – 7450 | 2023 | 2023 – 2024 | — | 20 |
Total | 2015 – 2023 | 50 |
Length | 32495 mm |
---|---|
Width | 2480 mm |
Height | 3560 mm |
Height of floor | 350 mm |
Doors | 5 |
Number of seats | 69 + 1 (1. a 2. séria)
63 + 1 (3. séria) |
Number of standing places | 172 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
276 (8 os/m2) (1. a 2. séria) 299 (8 os/m2) (3. séria) |
Design load | 241 + 1 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
345 + 1 (8 os/m2) (1. a 2. séria) 362 + 1 (8 os/m2) (3. séria) |
Weight of unloaded vehicle | 47415 kg (1. a 2. séria) |
Motor control | Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (1. a 2. séria)
Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (3. séria) |
Engine | Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (1. a 2. séria)
Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (3. séria) |
---|---|
Continuous power output | 100 kW |
Number of motors | 6 |
Total power output | 600 kW |
Maximum speed | 55 km/h (premávková s obmedzovačom, 1. a 2. séria)
60 km/h (premávková s obmedzovačom, 3. séria) 75 km/h (konštrukčná) |
Air conditioner | Poll KLMT29S (1. a 2. séria)
Poll KLMT29S.02 (3. séria) |
Cooling capacity | 3 x 22,6 kW (1. a 2. séria)
3 x 25 kW (3. séria) |
Heating capacity | 3 x 13 kW (1. a 2. séria)
3 x 15 kW (3. séria) |
7401 | vehicle in service: 50 (100 %) |
7401 | online: 21 (42 %) |
7401 | today in service: 33 (66 %) |
7409 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 10 (20 %) |
7417 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (2 %) |
juraj76
1. Píše sa o drobných úpravách v nových električkách, ale podľa akého kľúča sa rozhodlo o poradí električiek? Vari sa losovalo ich poradie, keď nie sú upravované podľa čísel? Alebo ak idú podľa čísel, prečo jazdia len niektoré?
2. 7432 je trochu zvláštny prípad. Bola to práve táto električka, ktorá bola predstavovaná 16.8. Čo sa od vtedy vlastne s ňou robilo? Za takmer pol roka o nej nepočuť. Aj keď sa tu písalo o skúšobných jazdách nových električiek, ona medzi nimi nikdy nebola. A ani teraz nejazdí! Takže čo je s ňou? Vrátila sa okamžite výrobcovi a nie je tu? Alebo sa vari stratila?