Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 6503 #3254:
Valla zial musela podporit SaS vymenou za podporu Drobu na BSK...
Reply on: Klepeto #3253:
SAS? Valla podporovalo PS.
V čom má v tom blogu Nesrovnal pravdu je toto:

"Bohorovnosť a neomarxisitcká arogancia, to je politický signál ako hrom, Terazky som majorom ja... Snáď si v SAS uvedomujú, za čo prevzali zodpovednosť."

To celý tím Vallo vystihuje. A krásne tu nahotu ich bohorovného prejavu a osočovania oponenta ukazujú pri Hrčkovi.
Reply on: kecho #3250:
Retardéry sa nemajú označovať zvislými značkami - napokon vyhláška už na to žiadnu značku neponúka. Majú postavené tak, aby sa dali bezpečne prejsť najvyššou dovolenou rýchlosťou v danom mieste
Reply on: kecho #3250:
Hrcka bol fajn, IvoN ako si spomenul tiez daco spravil a ja osobne aspon za tie hektolitre cervenej farby Vallovi dakujem. 😉
Reply on: rosomak44 #3249:
Pokial viem, tak desiatky rokov zdevastovane chodniky v Petrzalke opravoval postupne Hrcka a teda mesto s tym nema nic. Vallo za 7 rokov nedokaze spustit ani len parkovaci tunel, ale zato dokaze na kazdu vedlajsiu cestu nasrobovat tie zlte retardery a to bez oznacenia prekazky na ceste. A tam, kde taka znacka predtym aj bola, ju odstrani.
IvoN nebol ziadna vyhra, ale aspon ku koncu narychlo dal opravit Panonsku a Dolnozemsku. Tento truhlik si nakupi platany na Trnavske za sto tisic, aby sa mal kde odfotit a vsade leje hektolitre cervenej farby...
Reply on: gejza #3247:
Akože v niečom má aj pravdu (napr. že sa vybudovalo minimum vecí pre verejnosť a súkromné neprístupné mrakodrapy to nezachránia, hoci pekne vyzerajú) ale jeho primátorovanie tiež nebola rozhodne žiadna sláva. Za Valla sa opravili aspoň mnohé ulice, za jeho éry ani to veľmi nie. Čiže ok, môže hovoriť, ale tiež má poriadne maslo na hlave..

upravovač fotiek

Reply on: gejza #3247:
To je ale pablb.
Reply on: Huitzilopochtli #3243:
V starších štúdiách, projektoch či výskumoch to nie je zrovna zriedkavé, že sa autori občas vyjadrili "ľudovejšie". Nefungovali ako dnes, keď si môžeš otvoriť word, 50x prečítať a zakaždým zmeniť jedno slovo za krajšie 😃

A k tej druhej časti, v roku 1992 sa už isto vedelo, na čo všetko by bolo treba peniaze - ale nie sú. Takže rozumiem, že postupné prisypávanie ulice na celej jej dĺžke, zvlášť ak by to znamenalo obchádzkové trasy počas výstavby, radšej ani nenavrhovali.
Reply on: upravovač fotiek #3234:
Nemci sú v tomto celkovo zvláštni.
Dortmundský Stadtbahn sa v čase ekonomického útlmu regiónu zakopával za strašne drahé peniaze v centre pod zem namiesto toho, čo by najprv vyriešili pojazdované úseky bez nástupíšť v strede ulice a jednokoľajky.

upravovač fotiek

Reply on: Huitzilopochtli #3243:
Áno, použili presne tie slová.

Huitzilopochtli

Reply on: upravovač fotiek #3230:
Určite autori oficiálnej štúdie použili výraz "podliezť ani nadliezť"? 😄

Ďalej je zaujímavé, že v roku 1992 by sa nepočítalo s možnosťou zmierniť sklon trate na Molecovej dobudovaním nadjazdu a napojením cez Svrčiu pri Družbe, na čo sa vtedy ešte zrejme držala územná rezerva.

upravovač fotiek

Reply on: Solider #3241:
Čože? Ten stav, ktorý tam je takmer 30 rokov a dávno stratil opodstatnenie, tam ešte ďalšie desaťročia ostane?
Reply on: MatejBA #3235:
A napokon vyzerá, že tá zastávka tam ostane, keďže možno sa prestavba električkového triangla ani nebude robiť 😂

upravovač fotiek

Reply on: si #3239:
Až na to, že tá koľaj sa nepoužíva na bežné prestávkovanie vozov (aspoň som si to tam nevšimol). Zrejme to bude iba na obeh pre vozy, ktoré končia službu.
Reply on: upravovač fotiek #3234:
"dokonca aj zastávka, kde by sa kľudne dala spraviť vyvýšená hrana ju nemá:

https://imhd.sk/transport/galeria-media/158293/"
ak si vsimnes trolej, zistis ze sa tam zbiehaju 2 kolaje, takze aj ked by si vozidlu stojacemu ako na obrazku tu vyvysenu hranu dorobil, tak cestujucim z vozidla stojaceho na kolaji viac vpravo by si naopak dorobil dalsiu terennu prekazku 😃
(inac tamojsie miestne realie nepoznam)
Reply on: upravovač fotiek #3234:
Detto aj mne z pohľadu MHD najodpornejšie mesto v Nemecku Darmstadt má na svojom najcentrálnejšom prestupnom uzle Luisenplatz nástup z úrovne vozovky, hoci je to pešia zóna a miesta na ostrovčeky by tam boli 3P.
Reply on: upravovač fotiek #3230:
Ďakujem.

upravovač fotiek

Reply on: MatejBA #3235:
Ty nevieš že provizórium je v Bratislave najtrvalejším riešením?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.