O kolko bola preplatena Petrzalska radiala kvoli neschopnosti mesta a kolkymi dodatkami, plus ignorovanim terminov a pokut? O kolko mesto prislo "darovanim" ulice HB Reavisu na tusim rok ci kolko? Kolko ludi navyse zamestnava mesto s otaznym vysledkom? Kto zadlzil Bratislavu v absolutnych cislach este viac jeho predchodcovia?
Som posledny, co sa bude Hrcku zastavat, mal som s nim tu cest a nikdy viac, ale Vallo ma byt rad, ze sa v jeho aktivitach nikto nehrabe. Lebo by ma neprekvapilo, kebyze su tam uzitocnosti typu "Marketingove veci" ala Atilla Vegh a SPP.
Sorryjako, ale Hrčka má po tom jeho prúseri šúchať nohami niekde v kanáli pretože to čo predviedol je nekompetentnosť takého kalibru že to by nedala ani SNS.
Cize retardery sa ponovom maju napchat do kazdej vedlajsej ulice, kde v zivote neboli? Cierne z farby zodrate retardery, o ktorych si vedel len vdaka znacke teraz nebude vidno vobec?
"Bohorovnosť a neomarxisitcká arogancia, to je politický signál ako hrom, Terazky som majorom ja... Snáď si v SAS uvedomujú, za čo prevzali zodpovednosť."
To celý tím Vallo vystihuje. A krásne tu nahotu ich bohorovného prejavu a osočovania oponenta ukazujú pri Hrčkovi.
Retardéry sa nemajú označovať zvislými značkami - napokon vyhláška už na to žiadnu značku neponúka. Majú postavené tak, aby sa dali bezpečne prejsť najvyššou dovolenou rýchlosťou v danom mieste
Pokial viem, tak desiatky rokov zdevastovane chodniky v Petrzalke opravoval postupne Hrcka a teda mesto s tym nema nic. Vallo za 7 rokov nedokaze spustit ani len parkovaci tunel, ale zato dokaze na kazdu vedlajsiu cestu nasrobovat tie zlte retardery a to bez oznacenia prekazky na ceste. A tam, kde taka znacka predtym aj bola, ju odstrani.
IvoN nebol ziadna vyhra, ale aspon ku koncu narychlo dal opravit Panonsku a Dolnozemsku. Tento truhlik si nakupi platany na Trnavske za sto tisic, aby sa mal kde odfotit a vsade leje hektolitre cervenej farby...
Akože v niečom má aj pravdu (napr. že sa vybudovalo minimum vecí pre verejnosť a súkromné neprístupné mrakodrapy to nezachránia, hoci pekne vyzerajú) ale jeho primátorovanie tiež nebola rozhodne žiadna sláva. Za Valla sa opravili aspoň mnohé ulice, za jeho éry ani to veľmi nie. Čiže ok, môže hovoriť, ale tiež má poriadne maslo na hlave..
V starších štúdiách, projektoch či výskumoch to nie je zrovna zriedkavé, že sa autori občas vyjadrili "ľudovejšie". Nefungovali ako dnes, keď si môžeš otvoriť word, 50x prečítať a zakaždým zmeniť jedno slovo za krajšie
A k tej druhej časti, v roku 1992 sa už isto vedelo, na čo všetko by bolo treba peniaze - ale nie sú. Takže rozumiem, že postupné prisypávanie ulice na celej jej dĺžke, zvlášť ak by to znamenalo obchádzkové trasy počas výstavby, radšej ani nenavrhovali.
Nemci sú v tomto celkovo zvláštni.
Dortmundský Stadtbahn sa v čase ekonomického útlmu regiónu zakopával za strašne drahé peniaze v centre pod zem namiesto toho, čo by najprv vyriešili pojazdované úseky bez nástupíšť v strede ulice a jednokoľajky.
Určite autori oficiálnej štúdie použili výraz "podliezť ani nadliezť"?
Ďalej je zaujímavé, že v roku 1992 by sa nepočítalo s možnosťou zmierniť sklon trate na Molecovej dobudovaním nadjazdu a napojením cez Svrčiu pri Družbe, na čo sa vtedy ešte zrejme držala územná rezerva.
upravovač fotiek