Reply on: 810zssk #2198:
Čiže jediný rozdiel je v tom že ministerstvo nedeklarovalo, že lístok nebude výrazne lacný.Pozri, je rozdiel či robíš produkt na zelenej lúke alebo máš nejaké karty rozdané. Zhodneme sa že doprava sa ma zadotovat a príklady dobrej praxe ukazujú, že práve predplatné tarifa je na tento účel vhodná, pretože pre zákazníka vyrieši všetky budúce dilemy či ísť autom alebo VOD, výrazne v prospech VOD.
Ale rozpočet SR nie je konečný a miera zlacnenia výrazne záleží od toho, ako sa vyrieši (a rieši sa) bezplatka. Koreň povedal v 2019 že bezplatka stojí SR ročne 60 melónov. Ak sa s tým nepodarí spraviť nič, výrazne lacnejšia cena sa nebude dať úplne garantovať. Ak áno, potom sa časť z ušetrených 60 melónov da investovať do stedrejsieho zadotovania Celoslováka.
K tej cenotvorbe. Hyperbolizoval som to, ale opäť, dnes sa nedá povedať koľko ten lístok bude stáť. Ono to do istej miery musí povedať aj budúci minister financií. Nahrubo sa už kalkulácie robia, ale nikto to nepovie že bude stáť 499,60 alebo 512,90



Dispecer
"V Petržalke ste mali na starosti parkovací systém mestskej časti. Ako ste sa k tejto úlohe dostali?
Na miestny úrad som prišiel s tým, že ešte s ďalšími ľuďmi starostovi Jánovi Hrčkovi pomôžem vybudovať parkovací systém. Zakrátko sa to pretransformovalo tak, že som sa stal vedúcim referátu mobility, neskôr premenovaného na referát statickej dopravy, pretože parkovanie je statická doprava.
Teraz tam však už nepôsobíte.
Po pandémii sa uvoľnili opatrenia a mohol som sa opäť venovať svojej pôvodnej profesii, teda kúzelníckym vystúpeniam. No spravil som to aj preto, aby som mohol otvorene kritizovať magistrát za jeho kroky v parkovacej politike. Z pozície úradníka Petržalky to bolo komplikované, ale teraz mám rozviazané ruky a neškodím tak nášmu starostovi ani miestnemu úradu."