Reply on: Ike #2199:
K predposlednému odstavcu: Presne preto tvrdím že hrubá cena by mala byť stanovená ešte predtým ako sa systém začne budovať. Lebo ak sa to bude robiť s predstavou že to bude klimaticket, ale potom zrazu zistíme že peniaze na to nie sú, a vlastne robíme len nejaký kombinovaný lístok za zhruba dnešnú tarifu, tak sa môže začať takpovediac odznova. Potom je tu celý rad technikálií. Napr. či bude regionálny variant, či bude možné to kúpiť do prvej triedy, či sa z toho budú poskytovať zľavy, a toto podľa mňa tiež nemôžeš začať riešiť až na konci. Už len kvôli technickému riešeniu, štandardom lístkov, atď.
V každom prípade sám asi uznávaš že politická zhoda na tom či nejaký klimaticket vôbec dotovať neexistuje. No tak PS sa, ako prvá strana, prihlásilo k tomu že to podporujú.
(Pevne verím že názov Celoslovák pôjde expresne do koša
To už je lepší aj môj Lístok na všetko.)

zakaznik
https://www.postoj.sk/136481/system-nastavili-tak-aby-co-najviac-zarobil-na-ukor-obyvatelov-aj-navstevnikov
V článku ma zaujala informácia o nákladoch na systém, a že je to celé stratové. Samozrejme ma to neprekvapuje, lebo viem, že transgresívci nevedia hospodáriť. Ale aj tak je obdivuhodná tá vytrvalosť v strpčovaní života obyvateľom. Na nábreží pošlú autobusy do zápchy, len aby sa pomstili vodičom IGK. Zavedú parkovanie drahšie, než vo Viedni, aj za cenu, že to bude stratové.
Čo ti práši....
"Za rok 2022 boli v mestskom rozpočte príjmy z parkovania – teda z predaja rezidentských kariet, parkovacích lístkov (hodinová sadzba) a pokút – naprojektované na 9,7 milióna eur. Potom to upravili na 7,9 milióna, ale skutočný stav bol 2,9 milióna. Výdavky však boli dodržané."