No zas pozor, v Pláne obnovy žiaden "klimaticket" nie je. Je tam len vágne opísaná "jednotná tarifa", čo môže byť čokoľvek (ja si pod tým predstavím skôr to čo majú vo Švajčiarsku, prípadne kedysi mali v Luxembursku). Moja výčitka voči celému tomu projektu, ako už som písal aj tebe, je absolútna absencia informácií (a mám pocit že aj vnútornej predstavy) o tom čo tá jednotná tarifa má byť. A to málo čo vyšlo von cez tlačové správy navyše podľa môjho názoru nie je veľmi podarené.
Treba sa teda pýtať prečo PS dokáže svoj cieľ pomenovať oveľa presnejšie ako existujúca vláda.
Na tomto je najsmutnejšie to, že je to míľnik plánu obnovy vo slušnej fáze rozpravovanosti a že propagujú niečo, čo bude v ich čase nástupu do NRSR na 80% hotové.pokojne mohli sľúbiť že dostávajú usek R2 Mýtna Kriváň, alebo dokončia uzol Žilina.
V diskusii im za to ľudia tlieskajú, ale pokojne si mohli do volebného programu dať aj iné body plánu obnovy (a prečo nie všetky?)
Odborná úroveň Pekára asi tiež nebude ani lvl gaučový expert. Nejaká pani sa tam sťažuje že BIDka stále nemá integrovaný lístok a nikto z tej strany jej tam ani trochu neoponoval.
Obávam sa že zázrak Vallo (môžete mať proti nemu čokoľvek, aj ja mám, ale medzi primátormi a kandidátmi bol suverénne najlepší) sa opakovať nebude. A skôr ako to, že z môjho syna spravia ženu sa bojím, že tam budú takéto neodborné figúrky.
Človek hneď na začiatku článku vie, čo ho čaká.
"V Petržalke ste mali na starosti parkovací systém mestskej časti. Ako ste sa k tejto úlohe dostali?
Na miestny úrad som prišiel s tým, že ešte s ďalšími ľuďmi starostovi Jánovi Hrčkovi pomôžem vybudovať parkovací systém. Zakrátko sa to pretransformovalo tak, že som sa stal vedúcim referátu mobility, neskôr premenovaného na referát statickej dopravy, pretože parkovanie je statická doprava.
Teraz tam však už nepôsobíte.
Po pandémii sa uvoľnili opatrenia a mohol som sa opäť venovať svojej pôvodnej profesii, teda kúzelníckym vystúpeniam. No spravil som to aj preto, aby som mohol otvorene kritizovať magistrát za jeho kroky v parkovacej politike. Z pozície úradníka Petržalky to bolo komplikované, ale teraz mám rozviazané ruky a neškodím tak nášmu starostovi ani miestnemu úradu."
V článku ma zaujala informácia o nákladoch na systém, a že je to celé stratové. Samozrejme ma to neprekvapuje, lebo viem, že transgresívci nevedia hospodáriť. Ale aj tak je obdivuhodná tá vytrvalosť v strpčovaní života obyvateľom. Na nábreží pošlú autobusy do zápchy, len aby sa pomstili vodičom IGK. Zavedú parkovanie drahšie, než vo Viedni, aj za cenu, že to bude stratové.
Čo ti práši....
"Za rok 2022 boli v mestskom rozpočte príjmy z parkovania – teda z predaja rezidentských kariet, parkovacích lístkov (hodinová sadzba) a pokút – naprojektované na 9,7 milióna eur. Potom to upravili na 7,9 milióna, ale skutočný stav bol 2,9 milióna. Výdavky však boli dodržané."
Sorry, asi som teda ja nepochopil, myslel som časť medzi Novým a Starým mostom. Tu je to samozrejme na metre lepšie, akurát je to odveci usporiadané - dal by som k vode ľudí s lavičkami a cyklo za ne, nie takto doprostred chodníka. Snáď by sa to znieslo, aj keby vzrástol pohyb po dostavbe Vydrice. Avšak nijako to nerieši problém, že majiteľ River Parku všemožne blokuje prejazd bicyklov popred budovy.
Na dotknutom úseku nábrežia je niekde miesto na samostatné cyklopruhy povedľa promenády? Veď z jednej strany chodníka je stromoradie a z druhej kríky...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
6207