Reply on: tulenique #9799:
A prečo výhybka nemá diaľkové ovládanie? Odpoviem si sám: pretože štandardné elektrické ovládanie "tesne pred" nevyhovuje kvôli sklonu a v DP nie sú schopní rozmýšľať o neštandardných riešeniach ani o riešeniach, ktoré sú štandardné všade okrem DPB. Veď si spomeňme, ako dlho riešili otázku odbočovacej výhybky na Obchodnej - dva roky!!!
Martin Fundárek
Zmena trasy 7 je asi dočasná kvôli výluke Mostová. Mimochodom, pozná niekto nejaký rozumný argument na to, prečo môžu jazdiť zo Staliňáku električky iba jedným smerom (buď na Obchodnú, alebo do Tunela)?
Inak je to celé choré.
1. Celodenný interval 12 minút v špičke nebude stačiť, v sedle bol dostatočný aj súčasný.
2. Obmedzenie premávky 5-ky znamená, že po skončení výluky Mostová nebude po 21.hodine v jednom smere a po 22. vôbec obsluhovaná zastávka Kapucínska.
3. Oblasť Polusu by si zaslúžila skôr posilnenie, než skrátenie premávky 4-ky. Kopa ľudí chodí do Polusu nakupovať večer po práci.
4. Nasadenie súprav na linku 2, ktorá je zvyčajne vyťažená v úseku 4 zastávok (Polus-Legionárska) je bohapustým plytvaním.
5. Dojazdy naprázdno ani nebudem komentovať.
Ako možné pozitíva vidím zlepšenie prekladu a zavedenie "vyrážačov" (3/5 = 5/8, 8/4 = 14/4) - možné úspory; ale ešte som nevidel grafikony.