moje ranne zazitky z cesty do prace...
pridem na zastavku cilizska chvilu po stvrt na osem a cakam na trolejbus... na obratisku ziaden, ani nevidim ziaden prist; tak po neakej stvrthodinke cakania (trolejbusy v tom case maju radialovy interval 3 az 4 minuty) volam na dispecing a dozvedam sa ze niekde v meste je problem s napajanim a trolejbusy na dolne hony by sice chodit mali s tym ze sa otacaju v ruzovej doline (a odtial na rajsku chodi ND), ale ze vzhladom na to ze dost vozov uviazlo v useku bez stavy je to dost rozbite (dispecerovi aj tymto velmi dakujem za cenne informacie, bol ochotny a verim tomu ze popri tom mal toho vzhladom na vzniknutu situaciu dost); takze som vedel ze cakat na trolejbus velky vyznam nema a nastupil som do prave nachystanej 75ky... s tou som sa odviezol na ondrejovovu (medzi cintorinom ruzinov a ondrejovovou som stretol 2x201 a 1x202 smerujuce na cilizsku), odtial som presiel pesi na gagarinovu (cestou som zakrical na ludi na zastavke brodna ze cakat na trolejbus nema zmysel a tak sa ich kopa pobrala za mnou
) , odtial 96kou na hranicnu (a az na hranicnej som stretol dalsie trolejbusy smerujuce tak na dolne hony ako sa aj obracajuce v smere do mesta), potom pesi na pazitkovu, tam sa mi doplizila 201tka ktora sa prave otocila na hranicnej
; s nou na autobusovu stanicu mlynske nivy (kusok za nivami ostala visiet kvoli stave, ale to predpokladam ze bolo z dovodu velkeho mnozstva trolejbusov v useku) a odtial dalej pesi na rajsku. Pri gymnaziu jura hronca na novohradskej sa neaki pracovnici rypali v rozvodnych skriniach trakcneho vedenia, mali tam poodpajane neake veci...
cesta do prace mi miesto standardnych 35 minut rano (v com je zaratane aj stvrdnutie trolejbusu v zapchach) trvala takmer hodinu a pol; nahradna doprava z dolnych honov neexistovala, trolejbusy minimalne 40 minut v smere do mesta nesli...
skoda ze niekoho z dispecerov nenapadlo aspon dokopat vodicov paralelne jazdiacich liniek (75,96,70) aby stali na vsetkych zastavkach po trase + vytvorit na stycnych bodoch miesto na prestup a aby oznamovali ludom cakajucim na zastavkach ze nemaju cakat...
pridem na zastavku cilizska chvilu po stvrt na osem a cakam na trolejbus... na obratisku ziaden, ani nevidim ziaden prist; tak po neakej stvrthodinke cakania (trolejbusy v tom case maju radialovy interval 3 az 4 minuty) volam na dispecing a dozvedam sa ze niekde v meste je problem s napajanim a trolejbusy na dolne hony by sice chodit mali s tym ze sa otacaju v ruzovej doline (a odtial na rajsku chodi ND), ale ze vzhladom na to ze dost vozov uviazlo v useku bez stavy je to dost rozbite (dispecerovi aj tymto velmi dakujem za cenne informacie, bol ochotny a verim tomu ze popri tom mal toho vzhladom na vzniknutu situaciu dost); takze som vedel ze cakat na trolejbus velky vyznam nema a nastupil som do prave nachystanej 75ky... s tou som sa odviezol na ondrejovovu (medzi cintorinom ruzinov a ondrejovovou som stretol 2x201 a 1x202 smerujuce na cilizsku), odtial som presiel pesi na gagarinovu (cestou som zakrical na ludi na zastavke brodna ze cakat na trolejbus nema zmysel a tak sa ich kopa pobrala za mnou


cesta do prace mi miesto standardnych 35 minut rano (v com je zaratane aj stvrdnutie trolejbusu v zapchach) trvala takmer hodinu a pol; nahradna doprava z dolnych honov neexistovala, trolejbusy minimalne 40 minut v smere do mesta nesli...
skoda ze niekoho z dispecerov nenapadlo aspon dokopat vodicov paralelne jazdiacich liniek (75,96,70) aby stali na vsetkych zastavkach po trase + vytvorit na stycnych bodoch miesto na prestup a aby oznamovali ludom cakajucim na zastavkach ze nemaju cakat...
Johny D
- ZV nejaka K2S (mozno 7114) po 8.30 h. na linke 5/11, neskor ho nahradil 7909-10
- ZV 7706 po 8.45 h. na linke 1/1, neskor ho nahradil 7775-76
- 3189 asi uz pred 9. h. docasne vypadol na linke 23/1, neskor ho nahradil ZV 3604
- 2516 po 10.20 h. vypadol na linke 83/1 (stretnuty iduci naprazdno na Svantnerovej smer Dubravka), neskor ho nahradil 2604
- linka 12/1 vynechala prichod do Dubravky okolo 10.45 h. i nasledny odchod, neskor isiel 7803-04
- ZV 3604 okolo 14. h. na linke 22/6, neskor ho nahradil 1709
- 2606 okolo 14. h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/1, nahradil ho ZV 2816
- 7943-44 okolo 14.30 h. vypadol na linke 5/7, neskor ho nahradil ZV 7114 a napokon 7947-48
- 2607 okolo 15. h. bud docasne vypadol, alebo sa vracal z plnicky smer Dubravka na linke 34/2, ale mal otvoreny dekel od motora, bez ZV
- ZV 2816 asi uz pred 16. h. na linke 23/4, neskor ho nahradil 3617
- 7761-62 okolo 16.10 h. vypadol na linke 1/4 niekde v Karlovej Vsi smer Dubravka (zdrzanie cca 15 min), neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7819-20
- nejaka plynova Karosa 36xx z linky 99 skoncila popoludni putovala na tyci do vozovne pre poruchu
- ZV 3616 po 17. h. na linke 28
- 7719-20 od 17.37 h. vypadol (o 17.31 h. odchod do vozovne) z linky 12/4, dalsie kolo bez ZV, napokon ho nahradil 7828-27
- 2401 o 17.55 h. vypadol na linke 34/7 pre poruchu stvrtych dveri (nezatvarali sa) a od zastavky OD Saratov smer mesto odisiel do vozovne, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2816
- pravdepodobne nedorozumenim ZV 2132 vykonalo jazdu po 19.25 h. na linke 34/2 smer Dubravka, ale autobus 2607, ktory tam bol, vykonal tuto jazdu tiez a prisiel do Dubravky 2 min. po ZV, nasledne ZV uz odislo
Nieco z vypravy:
1: 7775-76n, 7748-47, 7795-96, 7761-62, 7779-80, 7727-28, 7787-88, 7831-32, 7732-31, 7799-7800
? M: ZV 7706/1; ZV 7718 a 7819-20/oba 4
5: 7917-18, 7951-52, 7835-36, 7901-02, 7949-50, 7946-45, 7943-44, 7937-38, 7955-56, 7602-10, 7909-10n, 7725-26
? ZV 7114/7 a asi i 11; 7947-48/7
12: 7803-04n, 7757-58, 7812-11, 7719-20, 7797-98, 7301-02
? M: 7828-27/4
20: 1704, 1002, 1020, 1006, 1012, 1709n, 1622
22: 1032, 1101, 1013, 1005, 1128, 1709n
? M: ZV 3604/6
23: 3189, S 3512; R 3533; P 3617n, 1622
? M: ZV 3604/1; ZV 2816/4
26: 1622
34: 2606, 2607, 2810, 2830, 2630, S 2307, 2401, 2942
? M: ZV 2816/1 a 7; ZV 2132/2
83: 2516, 2811, 2829, 2814, 2813, 2820, 2801, S N 2822, 2827, 2819, 2939, R 2405
? M: 2604/1
382: 1111
730/Pri krizi: 2816
730/Novy most: 2616
Pomohli: gypista a Yzerman22 ?