o 14.56 prisli z konecnej elektriciek 4 revizori na zastavku Pri krizi smer DNV, obsadili pristresok, jeden si tam spokojne sadol a zapalil cigaretu ? pokracovali vozom 1022 na linke 20/4 smer DNV o 15.01
To je skúšobná premávka MHD, asi tam totiž chcú mať MHD, ale nevedia, či bude využívaná. Cez deň však asi nie je možné takúto skúšobnú premávku robiť, pretože DPB nemá vozidlá, ktorými by ju vykonávali. Pokiaľ by bola skúšobná premávka úspešná, tak by Ivanka pri Dunaji musela kúpiť vozidlá na zabezpečenie tejto linky. Bez toho DPB tú linku tam nezavedie.
Nepochopil jsem ucel te nove linky do Ivanky p.D. To jsou spoje navazujici na nocni tramvaje? Nebo nahrady za zrusene linky SAD... ja jen ze jezdeni MHD mimo hranice mesta je pry problematicke... ?
Však aj súdruhovia autobusníci by mohli neprávom zožratú časť ÚD trolejbusov vrátiť, aj električkári by mohli neprávom zadržiavané priestory starých ÚD vrátiť...
Ale pokiaľ bude vládnuť taká predstava o potrebnom vybavení na GO trolejbusov, tak to podľa mňa nemá cenu a treba GO robiť dodávateľsky. Však nakoniec, spýtaj sa svojho vzdialeného nadriadeného a nášho spoločného známeho, čo si myslí o potrebnosti takej valcovej skúšobne bŕzd alebo trebárs aj obyčajného regloskopu...
Neviem či so mnou budete súhlasiť. Návrh na diskusiu.
Generálne opravy - rád by som porovnal. Ono, dať do niečoho novú podlahu, sedadlá dať nový lak a prejsť plechy je zachraňovanie vraku, najmä keď sa fušuje - a to sa fušuje. Najúžasnejšie je pretieranie hrdze... Dívam sa totiž z kanclu na strechy nedávno generálkovaných trolikov...
Čo sa týka opráv so záujmom vehementne predĺžiť životnosť vozidla... Mám tým na mysli najmä tie plynové vrakosy a 15 ročné trolejbusové nádhery. To tu bude jazdiť aj o 10 rokov ? Najmä keď po dvoch rokoch je ten voz takmer tam kde bol ?
(Nemám problém aj s 20 ročným busom, pokiaľ je PRAVIDELNE udržovaný. A nech sa aj generálkuje.)
Neviem pochopiť nákup 415 a 435 napriek tomu, že mesto potrebovalo nové busy ako soľ - v rokoch 1997 - 2002 nenakupoval DPB nízkopodlažné vozidlá (viete, že sú 3 alebo 4) !
Pritom sa dnes pokračuje v zúrivom trende zachovávania vrakových karos.
Čomu by som venoval generálkovú pozornosť sú električky.
K reko trolejbusov mozem povedat tolko, ze trolejbusaci by velmi radi robili generalky vozov, ale nemaju kde a nemaju ani dost ludi. Pomohlo by, keby zo starych UDJD odisli elektrickari a uvolnili tam flek pre trolejbusy. Alebo by pomohlo, keby sa viac GO robilo dodavatelsky...
Re #37283 aNTI: Re #37284 Andy: Ospravedlňujem as ti Zeke, asi si mal pravdu a na 88 sa cez víkendy ozaj začali vyskytovať kĺbaky. Konkrétne dnes je tam 4812/2 a 4846/3.
d3k0