Neviem či so mnou budete súhlasiť. Návrh na diskusiu.
Generálne opravy - rád by som porovnal. Ono, dať do niečoho novú podlahu, sedadlá dať nový lak a prejsť plechy je zachraňovanie vraku, najmä keď sa fušuje - a to sa fušuje. Najúžasnejšie je pretieranie hrdze... Dívam sa totiž z kanclu na strechy nedávno generálkovaných trolikov...
Čo sa týka opráv so záujmom vehementne predĺžiť životnosť vozidla... Mám tým na mysli najmä tie plynové vrakosy a 15 ročné trolejbusové nádhery. To tu bude jazdiť aj o 10 rokov ? Najmä keď po dvoch rokoch je ten voz takmer tam kde bol ?
(Nemám problém aj s 20 ročným busom, pokiaľ je PRAVIDELNE udržovaný. A nech sa aj generálkuje.)
Neviem pochopiť nákup 415 a 435 napriek tomu, že mesto potrebovalo nové busy ako soľ - v rokoch 1997 - 2002 nenakupoval DPB nízkopodlažné vozidlá (viete, že sú 3 alebo 4) !
Pritom sa dnes pokračuje v zúrivom trende zachovávania vrakových karos.
Čomu by som venoval generálkovú pozornosť sú električky.
Generálne opravy - rád by som porovnal. Ono, dať do niečoho novú podlahu, sedadlá dať nový lak a prejsť plechy je zachraňovanie vraku, najmä keď sa fušuje - a to sa fušuje. Najúžasnejšie je pretieranie hrdze... Dívam sa totiž z kanclu na strechy nedávno generálkovaných trolikov...
Čo sa týka opráv so záujmom vehementne predĺžiť životnosť vozidla... Mám tým na mysli najmä tie plynové vrakosy a 15 ročné trolejbusové nádhery. To tu bude jazdiť aj o 10 rokov ? Najmä keď po dvoch rokoch je ten voz takmer tam kde bol ?
(Nemám problém aj s 20 ročným busom, pokiaľ je PRAVIDELNE udržovaný. A nech sa aj generálkuje.)
Neviem pochopiť nákup 415 a 435 napriek tomu, že mesto potrebovalo nové busy ako soľ - v rokoch 1997 - 2002 nenakupoval DPB nízkopodlažné vozidlá (viete, že sú 3 alebo 4) !
Pritom sa dnes pokračuje v zúrivom trende zachovávania vrakových karos.
Čomu by som venoval generálkovú pozornosť sú električky.
gypista