Reply on: Autobus39 #180089:
S mimoriadnymi udalostami treba ratat, ano, ale toto nie je mimoriadna udalost. Mimoriadna udalost je napriklad ak je trat zablokovana pre nehodu alebo ulica uzatvorena. Ak dispecer chce aby bola pokryta ina sluzba nez ta, ktoru ma vodic ten den robit, tak na to maju ZV.S 810zssk samozrejme suhlasim, takto sa dobra vola u vodicov urcite nebuduje.
Takto sme cakali 2,5 hodiny na lietadlo, lebo prilet lietadla bol zdrzany a aerolinka musela zabezpecit druheho pilota, lebo ten prvy by presvihol svoj limit.
to by som si ja na tvoju adresu určite nedovolil. Ani to, že viem viac ako ty. Nuž, ale keď máš ten pocit, ja ti ho neberiem... (Vzhľadom na povahu fóra (dispečerské) túto tému nebudem ďalej živiť).
MatejBA
A preto teraz dakuju za cokolvek s tepom a zaujmom
PS: "nemáš skutočne ani poňatia o ničom" to plati o vsetkych, aj o tebe. Nemusis byt sefkucharom, aby si kritizoval zle jedlo. Nemusis byt IT specialistom aby si vedel, ze pocitac nefunguje. Nemusis byt vodicom MHD, aby si kritizoval situaciu v DPB.
PPS: "drvivá väčšina vodičov nič neovláda, pretože ak nevedia základne obsluhovať vozidlo, nie to ešte riešiť poruchy či krízové situácie a nevedia aký je rozdiel medzi ľavou a pravou stranou, prípadne, kadiaľ ich linka vedie, tak sa nemajú označovať ako profesionálni vodiči" - nuz ked za sociku sa jazdilo nahodne, a dnes sa jazdi zavodne v XY krat hustejsej doprave, inak nestihnes prestavku, tak jasne, ze nie je cas a moznost sa venovat niektorym detailom.
A to iste plati aj o komplexnosti vozidiel - kedysi si vedel opravit drobne chyby sam s kladivom a hasakom, teraz potrebujes diagnostiku a naradie za tisice, a nasledovat technologicke postupy, inak nieco dovrzes a nebudes uz len jednou nohou v base, ale oboma.