Reply on: csepka_3 #180074:
Na teba reagovať už viac nebudem, lebo ty vo všetkých príspevkoch vieš len rýpať. Do adminov, do fotografov pridávajúcich popisy fotiek, do mladej generácie (vodičov), ktorá dnes už podľa teba nič neovláda atď. Takže nereaguj ani ty na mňa.K zvyšku poviem len toľko, že ja som v prvom príspevku pochválil tento krok, lebo mi to ušetrilo čas a stihol som aj 37 pod Mostom SNP, ale zároveň tvrdím, že to stále nie je ideálne riešenie (ale oproti minulému roku, keď som čakal vyše 30 minút je to posun k lepšiemu). Problém je v tom, že nie vždy sa dá poslať autobus hneď v čase odchodu a včera si to vyžiadalo meškanie aj odchodu v opačnom smere a meškala aj druhá spomínaná služba, lebo ZV sa nenapojil včas. Ďalšou vecou sú povinné prestávky. Na tej linke 91 to funguje, ale nefungovalo by to na všetkých linkách...
Chválim, že aspoň niečo, keďže najbližšie ZV je ďaleko odtiaľto.
Ecomat
- a prečo by si nemohol ? v takej Budapešti v prípade väčších meškaní upravujú interval+odchody+obehy operatívne a posielajú to vodičom priamo do palubakov (tým predídu napríklad tomu čo sa stáva v BA že 20 minút nič nechodí a potom dôjdu tri 98 po sebe).. a keď špička skončí tak vodiči dostanú riadnu prestávku (45-60 min) a vrátia sa na svoje odchody ..
podobne sa to rieši na 91 z Čunova, vodič síce príde o pauzu ale potom mu ju dispečing vráti a väčšinou štedro - "pomohli ste nám, tak si oddýchnite" ..
za mňa je to rozhodne šikovný ťah a celkovo by sa DPB nemal báť viac zasahovať operatívne do obehu vozov (vodičov) keď treba, nemusel by mať potom ZV postavené na každom rohu .. keď operatívne poposúvaš poradia, získaš čas aby si v klude zohnal odniekial ZV na spoj čo ti vypadol ..