Reply on: MatejBA #180091:
Ja som tomu príspevko porozumel tak, že by vyskočil pilot, ktorému skončí plánovaný pracovný čas. Autobus39 tam píše o limite presne to, že ak by hrozilo prekročenie limitu, tak letí iná posádka a tá pôvodná ostáva na zemi. Ale pilotom sa často stáva, že neskončia podľa plánu ale skončia prácu oveľa neskôr. Leteckú spoločnosť nezaujíma, či mali niečo naplánované, pokiaľ to umožní limit podľa predpisov, tak letia aj s dlhým meškaním. Pilotom sa stáva aj to, že im na poslednú chvíľu prehodia služby, t.j. letia inde a v inom čase (toho istého dňa) ako mali pôvodne naplánované. Ich zamestnávateľ potrebuje minimalizovať škody, ktoré by musel zaplatiť cestujúcim, posádky sa tomu musia prispôsobiť, im EÚ odškodné nestanovila.
S499.1023
1) tých, čo chceli rýchlo začať zarábať,
2) tých, čo potrebovali vyplniť medzeru medzi neprijatím na VŠ/vyhodením z prvej VŠ a pokračovaním na VŠ,
3) tých, čo proste na viac nemali a
4) šotobrigádnikov, pričom sa z niektorých z nich stali stáli.