6293 ešte existuje? Čo si pamätám, pred pár rokmi ju odviezli do Krasňan a prebehla administratívna výmena ev. č. medzi ňou a 8144. Odvtedy som o nej nič nepočul, ani či prežila veľké šrotovanie na konci 2021.
8144 zostáva, info o zlom stave sa nepotvrdilo, vznik 8145 bol preto, aby sa ušetrila pre jazdenie nostalgickej linky v budúcnosti, ak na to budú groše
V čase rušenia, resp. skracovania liniek ako 27, 36 alebo 123 a predlžovania intervalov na nosných linkách, je to vysoko nereálne. Trasa sa dá absolvovať s jedným prestupom.
Chcem sa informovať či by bolo reálne predĺžiť krátku trasu 139 cez Patrónku až na ČERVENÝ MOST a späť? Pre Karlovešťanov by to bolo skvelé prepojenie našej časti územia a napojenie na vlakové spojenie a zastávky Patrónka a ZOO.. Vzniklo by prepojenie Rivéra - Červený most.
Presun ľudí z 95 na 83 nastal kvôli tomu, že na 95 pribudol pri ceste do mesta prestup a 83 je priame spojenie. Keď tam bude električka, tak pribudne alternatívne spojenie bez prestupu a električka sa naplní a 83 odľahčí. Stačí sa pozrieť, aká je využívaná dnes električka od Farského. A koľko ľudí pri ceste do mesta radšej volí 84, ktorá je tiež bez prestupu. Električka ani 95 nekopírujú trasu 93, tam je vyťaženie z dôvodu trasovania cez iné významné body a prestupové uzly.
A nie málo z tých ľudí sa zavzdušňuje, keď NAD nemá rovnaký interval a kapacitu ako pôvodná elina - a vôbec sa im to nezdá ako rozpor.
Bohužiaľ sme si od 9/2005 dávno odvykli, že 95 bola koncipovaná ako elina na pneumatikách. Posilu k doprave na stanicu úspešne rozbili jednolinkovým variantom (a 93 trpí), teraz rozbijú aj celú dopravu do centra. Tipujem, že si to odskáče 83, ktorú samozrejme nebude ako posilniť. Ešteže išli stámilióny na nosný systém!
Preco su o tomto case na 93 vypravene dva urbanwaye za sebou ? vsak to vyhadzuje tych ludi z dveri ked sa otvoria jak je to plne. (Nevidel som uz ale tak asi su to zalozne)
Ja som to myslel viacmenej ironicky. Je pravda, že v sedle je 5 min interval vcelku luxus, ale to čo spravili teraz je zas moc. 15 min interval cez víkend je tam dosť neatraktívny a ľudia idúci z centra sa musia buď trafiť na správnu električku alebo si na Farského počkajú 10 minút. Pri ceste napríklad na Romanovu môže byť pre mladého človeka rýchlejšie zviezť sa až na Jungmannovu a odtiaľ ísť peši alebo skúsiť na Nám. hraničiarov chytiť 83.
Len na pripomenutie, nie málo ľudí tu v diskusiách poukazovalo na L95 ako na príklad rozhadzovania, že inde v meste sa často aj drasticky škrtá a tu zostaval päťminútový interval v sedle.
personalu by sa naslo vcelku dost aj na magistrate, aj mohli mat vcelku vcas informacie o tom ze je vykonneho personalu nedostatok a porobit si prislusne kurzy na to aby boli pre toto mesto aj nejak uzitocni....
a predpokladam ze ti magori popri opatovnom obmedzovani vykonov VHD sa budu snazit zas obmedzovat aj obyvatelov dopravujucich sa autami....