Zákon to nešpecifikuje (aspoň o tom neviem), ale predpokladám, že to rieši štatút.
No keď si pozrieš VZN, tak uvidíš, že hlasovaniu mestského zastupiteľstva predchádza schválenie zastupiteľstva mestskej časti (v tom mestskom VZN je info o schválení mestskou časťou uvedené).
To dokonca platí aj pre priestory v správe magistrátu.
Hocičo na internete a Googli (kde je ešte aj Husákova odbočka) je irelevantné.
Podľa zákona č. 369/1990 Z. z. o obecnom zriadení § 4 ods. 5 písm. a) bod 1 "Obec vo veciach územnej samosprávy ustanoví nariadením názvy ulíc a iných verejných priestranstiev, ako aj ich zmeny (§ 2b)"
Takže je to kompetencia obce a určuje si to zastupiteľstvo cez VZN. Ak mesto Bratislava povie, že Jánska neexistuje, tak neexistuje. Hotovo.
Jánska neexistuje. V zozname komunikácií na stránke bratislava.sk je vedená ako zaniknutá (riadok 597) a je tam poznámka "v súčasnosti pravá strana Kollárovho námestia (popri STU)"
7 skrátili asi preto, aby sa končiace služby stihli vrátiť na Hl. st. pred skončením protestu kvôli zabezpečeniu posilovej dopravy. Aj tá 9 s cieľom Dúbravka bola posilový spoj. Už minule boli posilové spoje na 3 smer Rača/Petržalka a 9 smer Ružinov/Dúbravka.
Veľakrát sme testovali preferenciu/zastávkové tabule/hlásenia tým, že sme sa museli prihlásiť s testovacím vozidlom do reálnej služby. Aby sme však nemotali cestujúcich, manuálne sme zmenili cieľ na skúšobnú jazdu. Takže dá sa to. (Problém bol, keď sme prešli konečnou, vtedy sa ten override stornoval, čo sme nevedeli a zistili sme, keď sa ľudia začali dobíjať do vozidla )
Zberač mínusiek