Inak ja mám celkovo pocit, že hlavne kvalita vodičov autobusov (t-bus a električiek nie) išla dosť dole. Možno sa už prejavuje kríza na pracovnom trhu, kde ako štát ťaháme za výrazne krátky koniec.
Všimol som si, že nemalá množina autobusárov nevie brzdiť. Očakávam, že profesionálny vodič, keď prichádza do zastávky alebo k svetelnej križovatke a nemusí urobiť žiadny núdzový manéver, že spomaľuje tak, aby graf rýchlosti v čase pripomínal písmeno S. Teda najprv ľahká brzdná sila, potom podľa potreby výrazne silnejšia a ak je vozidlo tesne pred zastavením (povedzme 15-20 km/h) tak jemné uvoľnenie brzdnej sily na úroveň nevyhnutnú na zastavenie vozidla.
Prax je taká, že vodič úplne bez dôvodu dupne pri príchode do zastávky alebo svetelnej križovatky na brzdu, takže cestujúci letia dopredu, následne brzdu pustí, takže letia dozadu, potom dupne znova, letia dopredu, potom pustí, takže letia dozadu a potom zastaví pri postupnom zvyšovaní brzdného účinku (takto brzdí moja žena-začiatočník náš gumokol). Už som si to všimol viackrát.
Poistku len vytiahneš a zašrobuješ novú. A samozrejme, asi to pozreli, premerali a zisťovali, či tam nie je iný problém. Z toho, že to vyrazilo tri električky naraz v tom istom čase a všetky tri na Kútikoch, je vysoko pravdepodobné, že to nebolo chybou vozidla.
Ďakujem za objasnenie. To mi pripomína príhodu z 90tych rokov, kedy sa z L5 (alebo 9? - už si presne nepamätám) vraj vracali T6ky do Krasňan s nafúknutými komutačnými kondíkmi a podľa vtedajšieho hl,. výpravcu z Krasňan potom v úseku okolo obratiska KV (tuším v smere od Krčác) namerali 820 V.
Určite je problém ak vodič nasrato gestikuluje na cestujúceho bez zjavnej príčiny, zvlášť ak sa cestujúci správa slušne, len úplne nerozumiem tomu čo konkrétne mala byť tá príčina prečo to vodič robil a ako si dospel k názoru že to bolo zrovna na teba a kvôli mávaniu ak si teda s ním už potom dodatočne nekomunikoval
Ok, tak si si kopol, páči sa mi že si ani nedáš námahu oficiálne poslať sťažnosť keď už máš nejaký problém, lebo šak rátaš s tým že celá Olejkárska je tu rozlezená, len mi prosím vysvetli, k tomuto názoru si prišiel na základe toho že ten daný vodič ti vynadal po nastúpení že si nemával alebo to si bol v buse nalepený na kabínu a započul si že sa mu nepáčilo že ľudia nemávali alebo ako si vysvetliť tento dosť veľký problém ? Lebo keď tu čítam niektoré rozprávky, Hans Christian Andersen môže ísť handry fajčiť
Prosím, vodiča 3341 (ranná 84) treba zaškoliť ohľadom zastavovania na zastávkach na znamenie. Lebo rozčuľovať sa, že cestujúci na zastávke nemával je po nie krátkej dobe všetkých zastávok na znamenie dosť problém
Ako by povedali starí kolegovia čo jazdili na K2 a T3 so zrych. - "Nebola služba čo som nekuploval." - 80.roky a potom ostatní novší - "Nebola služba, čo som nešiel na poruchu."
Zas nepreháňajme to s tým spomienkovým optimizmom - stačí sa vo výprave preklikať dákych desať rokov dozadu a začítať sa, koľko súprav T3 sa každý deň pokazilo alebo išlo na výmenu.
Všetky tri poruchy v okolí obratiska Kútiky naraz v čase okolo 7:48. Minulý týždeň takisto poruchy Horné Krčace, porucha 600V, odpálené poistky. Takže dobrý postreh.
Solider