Ďakujem za objasnenie. To mi pripomína príhodu z 90tych rokov, kedy sa z L5 (alebo 9? - už si presne nepamätám) vraj vracali T6ky do Krasňan s nafúknutými komutačnými kondíkmi a podľa vtedajšieho hl,. výpravcu z Krasňan potom v úseku okolo obratiska KV (tuším v smere od Krčác) namerali 820 V.
Určite je problém ak vodič nasrato gestikuluje na cestujúceho bez zjavnej príčiny, zvlášť ak sa cestujúci správa slušne, len úplne nerozumiem tomu čo konkrétne mala byť tá príčina prečo to vodič robil a ako si dospel k názoru že to bolo zrovna na teba a kvôli mávaniu ak si teda s ním už potom dodatočne nekomunikoval
Ok, tak si si kopol, páči sa mi že si ani nedáš námahu oficiálne poslať sťažnosť keď už máš nejaký problém, lebo šak rátaš s tým že celá Olejkárska je tu rozlezená, len mi prosím vysvetli, k tomuto názoru si prišiel na základe toho že ten daný vodič ti vynadal po nastúpení že si nemával alebo to si bol v buse nalepený na kabínu a započul si že sa mu nepáčilo že ľudia nemávali alebo ako si vysvetliť tento dosť veľký problém ? Lebo keď tu čítam niektoré rozprávky, Hans Christian Andersen môže ísť handry fajčiť
Prosím, vodiča 3341 (ranná 84) treba zaškoliť ohľadom zastavovania na zastávkach na znamenie. Lebo rozčuľovať sa, že cestujúci na zastávke nemával je po nie krátkej dobe všetkých zastávok na znamenie dosť problém
Ako by povedali starí kolegovia čo jazdili na K2 a T3 so zrych. - "Nebola služba čo som nekuploval." - 80.roky a potom ostatní novší - "Nebola služba, čo som nešiel na poruchu."
Zas nepreháňajme to s tým spomienkovým optimizmom - stačí sa vo výprave preklikať dákych desať rokov dozadu a začítať sa, koľko súprav T3 sa každý deň pokazilo alebo išlo na výmenu.
Všetky tri poruchy v okolí obratiska Kútiky naraz v čase okolo 7:48. Minulý týždeň takisto poruchy Horné Krčace, porucha 600V, odpálené poistky. Takže dobrý postreh.
predpokladam ze dopratat a nakolajit specialne vozidlo by trvalo dlhsie (a teda aj znamenalo dlhsiu vyluku) ako odtlacit elektrickou ktora uviazla ako prva za tou poruchanou.....
Napadlo ma, či by sa DPB neoplatilo si zaobstarať odťahovacie vozidlo pre pokazené električky. Napríklad Unimog ich má a to aj na rozchod 1000 mm. https://special.mercedes-benz-trucks.com/en/unimog/road-rail-operations/unimpeded-view-for-the-kusttram.html
Ttým by sa nemusela nasledujúca električka vyradiť z premávky a celá operácia by bola o niečo bezpečnejšia. Tlačiť súpravu cez mesto nie je jednoduché, Unimog by ju mohol odtiahnuť.
dik za upresnenie, ja som len prechádzal okolo a videl tú 7843, tak som myslel, že to ona blokuje - pri Tuneli už ľudia stáli na bus zastávkach a 4ka išla do Tunela
Netreba tu šíriť bludy a domnienky. Nie je to tak, ako píšeš. Tie vozidlá odjazdia aj celý deň, ja som s nimi nikdy nemal žiadnu poruchu, ktorá by mi zabránila jazdiť. Od júla 2022 sa rozhodlo, že tieto vozidlá budú jazdiť maximálne ranné špičky, prípadne delené - denné služby s ukončením do 20.30 a ZV2, ZV5. To isté platí aj pre T3M. Dnešné poruchy neboli spôsobené technickým stavom vozidiel, ale podľa všetkého za to môže meniareň, ktorá si dala asi energeťák. T3G je blbuvzdorné vozidlo, ale to už musí byť fakt výnimočná situácia, keď ju treba kuplovať. Ďalšia vec je ale aj to, že vozy nie sú pridelené, a tak to ide z ruky do ruky, tí čo tie vozy nemajú radi, tak s tým jazdia halabala atď, atď. Každopádne ich balada sa blíži ku koncu, rovnako ako nás čoskoro opustia kačice nižších čísel.
Toto by malo byt jasne kazdemu co sleduje vypravu. Staci sa pozriet na vypravu z decembra 2020, co bol posledny normalny mesiac premavky T3G, a je zrejme, ze nemoze ist len o vek. To, ze tie vozy su zastarale alebo bez GO je sice pravda, ale to vobec nevysvetluje preco tie vozy tak zrazu sa stali srotmi. Ja sledujem dopravu uz 20 rokov a v zivote som sa nestretol s tym, ze druh vozidla, ktory jeden mesiac dokaze odjazdit celodenne sluzby v pohode s minimalnou poruchovstou o mesiac na to zrazu uz vobec nezvlada.
Vsak sa pozrime co sa stalo s 7839+7840. 2 dni po tom so ca vratila v maji 2021 bola odstavena na rok lebo mala deravu strechu. To je tiez len nasledok toho ze su stare a bez GO?
Zaujimave, ze T6A5, co maju skoro ten isty vek ako T3G, a rovnako zastaralu vyzbroj, takyto problem vobec nemaju. Kde udelali soudruzi chybu?
Rozprával som sa s jedným vodičom električky a pýtal som sa ho aj na T3G. Povedal mi, že pred koronou jazdili v pohode celodenné služby a tú poruchovosť pripisuje ich dlhodobému odstaveniu počas koronavírusu, potom to s nimi už išlo dole vodou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BA2301
https://special.mercedes-benz-trucks.com/en/unimog/road-rail-operations/unimpeded-view-for-the-kusttram.html
Ttým by sa nemusela nasledujúca električka vyradiť z premávky a celá operácia by bola o niečo bezpečnejšia. Tlačiť súpravu cez mesto nie je jednoduché, Unimog by ju mohol odtiahnuť.