dik za upresnenie, ja som len prechádzal okolo a videl tú 7843, tak som myslel, že to ona blokuje - pri Tuneli už ľudia stáli na bus zastávkach a 4ka išla do Tunela
Netreba tu šíriť bludy a domnienky. Nie je to tak, ako píšeš. Tie vozidlá odjazdia aj celý deň, ja som s nimi nikdy nemal žiadnu poruchu, ktorá by mi zabránila jazdiť. Od júla 2022 sa rozhodlo, že tieto vozidlá budú jazdiť maximálne ranné špičky, prípadne delené - denné služby s ukončením do 20.30 a ZV2, ZV5. To isté platí aj pre T3M. Dnešné poruchy neboli spôsobené technickým stavom vozidiel, ale podľa všetkého za to môže meniareň, ktorá si dala asi energeťák. T3G je blbuvzdorné vozidlo, ale to už musí byť fakt výnimočná situácia, keď ju treba kuplovať. Ďalšia vec je ale aj to, že vozy nie sú pridelené, a tak to ide z ruky do ruky, tí čo tie vozy nemajú radi, tak s tým jazdia halabala atď, atď. Každopádne ich balada sa blíži ku koncu, rovnako ako nás čoskoro opustia kačice nižších čísel.
Toto by malo byt jasne kazdemu co sleduje vypravu. Staci sa pozriet na vypravu z decembra 2020, co bol posledny normalny mesiac premavky T3G, a je zrejme, ze nemoze ist len o vek. To, ze tie vozy su zastarale alebo bez GO je sice pravda, ale to vobec nevysvetluje preco tie vozy tak zrazu sa stali srotmi. Ja sledujem dopravu uz 20 rokov a v zivote som sa nestretol s tym, ze druh vozidla, ktory jeden mesiac dokaze odjazdit celodenne sluzby v pohode s minimalnou poruchovstou o mesiac na to zrazu uz vobec nezvlada.
Vsak sa pozrime co sa stalo s 7839+7840. 2 dni po tom so ca vratila v maji 2021 bola odstavena na rok lebo mala deravu strechu. To je tiez len nasledok toho ze su stare a bez GO?
Zaujimave, ze T6A5, co maju skoro ten isty vek ako T3G, a rovnako zastaralu vyzbroj, takyto problem vobec nemaju. Kde udelali soudruzi chybu?
Rozprával som sa s jedným vodičom električky a pýtal som sa ho aj na T3G. Povedal mi, že pred koronou jazdili v pohode celodenné služby a tú poruchovosť pripisuje ich dlhodobému odstaveniu počas koronavírusu, potom to s nimi už išlo dole vodou.
Inak v tom čase stála na vonkajšej koľaji obratiska Karlova ves vykapatá 7837-38 z linky 9, tam ale nikomu nezavadzala. Jazdilo sa po vnútornej koľaji. To bol aj dôvod prečo nemohli električky jazdiť aspoň v úseku Karlova ves - Dúbravka.
no ono je ale dost zvlastne ze to nezvladaju zrovna T3, ktore maju predsalen tej citlivej elektroniky (snad) menej.... (aj ked beriem, zrychlovacovu/odporovu vyzbroj ktora prezila asi takmer cokolvek uz nemaju)
Ako citam, bolo zas veselo rano.. No 7789+7790 mam rad. Jednak jeden z tych voznov mal specificky zvuk (dlho som teda nou uz nesiel) a ako decku mu utkvela v pamati buracka co mala v 90tych rokoch na Florianskom namesti.. s kacicou tusim.. (kvoli vyhybke co zblbla) Foto je urcite dakde v archive aj tu.. Ale uz ma svoj vek..
@ Andy - tak uz rozumiem preco mi prisli 2ks 72ky za sebou, no skoro, delila ich 70ka pomedzi ne a som si myslel, ze kvoli prepchatym cestam..
To bude 7843+44 asi, stala pokazena na Hornych Krcacoch smer KV, prave za nou stala nejaka Skoda a vodic z T3G uz vychadzal von vo veste a cestujuci von
Kubo123