Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #175940:
Ako by povedali starí kolegovia čo jazdili na K2 a T3 so zrych. - "Nebola služba čo som nekuploval." - 80.roky a potom ostatní novší - "Nebola služba, čo som nešiel na poruchu."
Reply on: si #175928:
Zas nepreháňajme to s tým spomienkovým optimizmom - stačí sa vo výprave preklikať dákych desať rokov dozadu a začítať sa, koľko súprav T3 sa každý deň pokazilo alebo išlo na výmenu.
Reply on: Dezerter #175926:
Všetky tri poruchy v okolí obratiska Kútiky naraz v čase okolo 7:48. Minulý týždeň takisto poruchy Horné Krčace, porucha 600V, odpálené poistky. Takže dobrý postreh.
Reply on: Klepeto #175937:
Budeme mať paternosteroelektričku
Reply on: Tedomak 2116 #175936:
Už to nerozpajajte a rovno takto s tým treba ísť na poradie L9. Bude aspoň väčšia kapacita.😆
Reply on: Max #175923:
To som ťahal ja s 7939-7940😁
Reply on: BA2301 #175934:
predpokladam ze dopratat a nakolajit specialne vozidlo by trvalo dlhsie (a teda aj znamenalo dlhsiu vyluku) ako odtlacit elektrickou ktora uviazla ako prva za tou poruchanou.....
Reply on: Max #175921:
Napadlo ma, či by sa DPB neoplatilo si zaobstarať odťahovacie vozidlo pre pokazené električky. Napríklad Unimog ich má a to aj na rozchod 1000 mm.
https://special.mercedes-benz-trucks.com/en/unimog/road-rail-operations/unimpeded-view-for-the-kusttram.html
Ttým by sa nemusela nasledujúca električka vyradiť z premávky a celá operácia by bola o niečo bezpečnejšia. Tlačiť súpravu cez mesto nie je jednoduché, Unimog by ju mohol odtiahnuť.
Reply on: Valec #175918:
dik za upresnenie, ja som len prechádzal okolo a videl tú 7843, tak som myslel, že to ona blokuje - pri Tuneli už ľudia stáli na bus zastávkach a 4ka išla do Tunela
Reply on: Kubo123 #175930:
Netreba tu šíriť bludy a domnienky. Nie je to tak, ako píšeš. Tie vozidlá odjazdia aj celý deň, ja som s nimi nikdy nemal žiadnu poruchu, ktorá by mi zabránila jazdiť. Od júla 2022 sa rozhodlo, že tieto vozidlá budú jazdiť maximálne ranné špičky, prípadne delené - denné služby s ukončením do 20.30 a ZV2, ZV5. To isté platí aj pre T3M. Dnešné poruchy neboli spôsobené technickým stavom vozidiel, ale podľa všetkého za to môže meniareň, ktorá si dala asi energeťák. T3G je blbuvzdorné vozidlo, ale to už musí byť fakt výnimočná situácia, keď ju treba kuplovať. Ďalšia vec je ale aj to, že vozy nie sú pridelené, a tak to ide z ruky do ruky, tí čo tie vozy nemajú radi, tak s tým jazdia halabala atď, atď. Každopádne ich balada sa blíži ku koncu, rovnako ako nás čoskoro opustia kačice nižších čísel.
Reply on: Kubo123 #175930:
Toto by malo byt jasne kazdemu co sleduje vypravu. Staci sa pozriet na vypravu z decembra 2020, co bol posledny normalny mesiac premavky T3G, a je zrejme, ze nemoze ist len o vek. To, ze tie vozy su zastarale alebo bez GO je sice pravda, ale to vobec nevysvetluje preco tie vozy tak zrazu sa stali srotmi. Ja sledujem dopravu uz 20 rokov a v zivote som sa nestretol s tym, ze druh vozidla, ktory jeden mesiac dokaze odjazdit celodenne sluzby v pohode s minimalnou poruchovstou o mesiac na to zrazu uz vobec nezvlada.

Vsak sa pozrime co sa stalo s 7839+7840. 2 dni po tom so ca vratila v maji 2021 bola odstavena na rok lebo mala deravu strechu. To je tiez len nasledok toho ze su stare a bez GO?

Zaujimave, ze T6A5, co maju skoro ten isty vek ako T3G, a rovnako zastaralu vyzbroj, takyto problem vobec nemaju. Kde udelali soudruzi chybu?
Reply on: si #175928:
Rozprával som sa s jedným vodičom električky a pýtal som sa ho aj na T3G. Povedal mi, že pred koronou jazdili v pohode celodenné služby a tú poruchovosť pripisuje ich dlhodobému odstaveniu počas koronavírusu, potom to s nimi už išlo dole vodou.
Inak v tom čase stála na vonkajšej koľaji obratiska Karlova ves vykapatá 7837-38 z linky 9, tam ale nikomu nezavadzala. Jazdilo sa po vnútornej koľaji. To bol aj dôvod prečo nemohli električky jazdiť aspoň v úseku Karlova ves - Dúbravka.
Reply on: Dezerter #175926:
no ono je ale dost zvlastne ze to nezvladaju zrovna T3, ktore maju predsalen tej citlivej elektroniky (snad) menej.... (aj ked beriem, zrychlovacovu/odporovu vyzbroj ktora prezila asi takmer cokolvek uz nemaju)
Tak ci onak - toto je asi definitivny kliniec do rakvi T3. Prichadzajuca varka Skodoviek ich uplne nahradi.
Reply on: Osky #175920:
Skôr to vidím na vadnú meniareň Krčace alebo Rovnice, kde to vozidlá T3 nezvládajú.
Reply on: Max #175923:
Ako citam, bolo zas veselo rano.. No 7789+7790 mam rad. Jednak jeden z tych voznov mal specificky zvuk (dlho som teda nou uz nesiel) a ako decku mu utkvela v pamati buracka co mala v 90tych rokoch na Florianskom namesti.. s kacicou tusim.. (kvoli vyhybke co zblbla) Foto je urcite dakde v archive aj tu.. Ale uz ma svoj vek..
@ Andy - tak uz rozumiem preco mi prisli 2ks 72ky za sebou, no skoro, delila ich 70ka pomedzi ne 🙂 a som si myslel, ze kvoli prepchatym cestam..

Huitzilopochtli

Bez komentára
Do vozovne Krasňany už smeruje aj súprava T6A5-T3P 7939+7940+7789+90
Nejaké prestoje trolejbusov sú dnes aj v okolí Prievozskej a Hraničnej, čo som videl, opravovali križovatku Gagarinova - Hraničná.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.