Neo> dovolim si troska nesuhlasit.
Totiz ide o to, ze tak ako Andy povedal L25 nestaci. To poprve. Po druhe L21 sa nezhorsila tzn. interval ostal tak nepostacujuci aky bol aj pred zavedenim L25.
Verim, ze VW si spravi poriadok so svojimi pracovnikmi a ti budu vyuzivat L25, ktora ked si VW priplati by podla mna mohla byt posilnena.
Mail som zatial este necital, precitam, a potom poslem pripomienky.
Vsak zamestnanci VW uprednostnuju linku 25, lenze ta nestaci. Vsak neraz som videl, ze sa polovica zastavky na SAVke uz nezmestila do 25ky. Dalsi problem je v tom, ze ked urobili linku 25, tak zhorsili linku 21. Co to hovoris, ze nevyuzivaju linku 25? Isiel si uz s nou niekedy? Ja som s nou isiel viac krat a mal som co robit aby som sa zmestil. Obvinujes zamestnancov, pritom oni sa iba premiestnili zo zrusenych 21tiek na nove 25ky.
Este raz sa pytam - aka netolerantnost? Predsa vsetci zamestnanci VW iduci do mesta sa nemozu zmestit do tej jedenn alebo dvoch 25iek.
Zhrniem. Linky 24,25,26 su prakticky IBA pre zamestnacov Volkswagenu. Ale kedze pre linky v DNV plati "vsetky cesty idu do Volkswagenu", maju vsetky linky prazdne, a tak je im jedno ktorou idu, a kedze su vsetci zvyknuti na stary vyjazd chodia, starym vyjazdom, kde im stoji 21. Ide mi len o to, ze keby Volkswagenaci chodili SVOJIMI LINKAMI (ktore chodia rovnako ako tie cez DNV) tak by dali sancu nastupit aj tym, ktori su na 21 odkazani...
Strucne. Pracovnik VW si moze vybrat z dvoch identickych prazdnych liniek.
Ja ako obyvatel DNV nie.
V mojom pripade by mal pracovnik opat dve linky na vyber, jednu natrieskanu, a druhu prazdnu, vybral by si prazdnu.
Naraz ma to ze keby si vyberali pracovnici VW 25ku, tak by sa mal sancu odviest aj obyvatel DNV.
Dohoda bola jasna, zavedu VW linky, s tym ze ich budu pracovnici vyuzivat...
Avsak pocet vozov sa na 21obmedzil (presli na 25ku), avsak cestujuci osttali (skupina cestujucich z VW nepresla na VW)
Vysledok?
Prazdne, poloprazdne spoje linky 25
a ESTE viac NATLAKOVANA 21ka ako bola pred 31.6.2003 ...
takze iba tolkoto mam proti zamestnancom vw... NETOLERANTNOST...
Teba by asi stvalo, keby bola linka z DH pre Slovnaft, s uplne nadhernou trasou, ale slovnaft by namiesto toho vyuzival 202ku...
V tvojom prispevku vidno, ze nemas rad zamestnancov VW. Trosku som nepochopil, preco ich chces znevyhodnovat. Za to, ze byvas uplne na zaciatku Devinskej? Zlepsenie by tvoja zmena nepriniesla a este by sa aj zbytocne predlzila trasa. To aj ja by som mohol protestovat, ze sa rano niekedy takmer nedostanem do trolejbusu, a ze nech zmenia trasu a nech 202 nechodi na dolne hony a pod., doprava nikdy nie je rovnako vyhodna pre vsetkych. Ten kto byva alebo robi na konecnej, ma vzdy vacsiu sancu, ze si sadne. Tak to je, a nijako sa to nezmeni Jedine, ze by 21 chodila kazde 2 minuty.
- 2818 bude 1829 a z 2811 bude 1830
- 2515 pouziju ako zdroj nahradnych dielov pre 1513
- z 2824 sa pouzije prevodovka pre 1814
- 2938 dostane nove oplechovanie (Ako 2929)
To by bolo pekne Sci-Fi, ze?
Ale, fakt, az niekto vie co je s tymi vozmi, napiste!
Niekolko zaujimavych postrehov:
- 2515 asi docasne odstaveny uz asi 4 dni
- 2811 asi uz 2 tyzdne docasne mimo premavky
- 2818 to iste ako 2811
- 2824 asi docasne odstaveny nieco vyse tyzdna
- 2938 po minulotyzdnovej nehode (17.10.) a nyslednych poruchach od pondelka vecera je asi docasne odstaveny
Dalej vodici z ex. 2822 (teraz uz 1828) maju uz 2813
Vodici z 2813 dostali podla vsetkeho 2629
Vsetko su to neoficialne informacie zistene z dlhodobych pozorovani struktury liniek 34 a 83. Kto vie doplnit prave dovody k odstavkam, nech doplni. Dik.
Avsak nerad by som zverejnoval mena, aby z toho nemali zle ti dobri.
a prave ma napadla celkom pekna myslienka ako vyfajcit s vw bez novych liniek! Problem je totiz v tom, ze vw nedodrzal dohodu, a nadalej vyuziva staru vratnicu pricom 25 chodi z novej poloprazdna!
urobil by som nasledovne:
-postavilo by sa obratisko "zavadilova" za pumpou v dnv!
-21 by som presmeroval nasledovne: MLYNSKE NIVY - Krizna - Racianske myto - SAV/Predst.Nam - Patronka - (mokrohajska) - J.Jonasa(?) - volkswagen-2 - mlynska - novoveska - hradistna - milana marecka - stefana kralika - ZAVADILOVA.
ucinky:
na sidlisku a v dedine (zavadilova-kremencova) by sa bus "humanne naplnil"!
-priesiel by na vw-2, a netolerantny zamestnanci by si nemohli ani sadnut a ledva by sa narvali! => zistili by ze im nedaleko stoji prazdna 25, a prestali by vyuzivat vw-2
Miloško (WAP): Tak tomu trochu nerozumiem, čo si tým chcel povedať?
Re #14642 Ferro: No ohroziť nemôžu ale obmedziť áno. Takže pokiaľ vodič vyštartuje zo zastávky tak, že vodič môže bezpečne zastaviť tak sa správa podľa predpisov.
no minule ma sfukol jeden typek, ze "mat prednost" je nieco ine a mal pravdu, takze... vodici aut maju povinnost pustit bus vychadzajuci zo zastavky resp z vyhradeneho pruhu do normalneho. vodic busu ich zas nemoze ohrozit. ale v praxi to vyzera tak, ze nikto (az na vynimky) bus nepusti a potom musia beusaci ohrozovat...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mat3j