Neo> dovolim si troska nesuhlasit.
Totiz ide o to, ze tak ako Andy povedal L25 nestaci. To poprve. Po druhe L21 sa nezhorsila tzn. interval ostal tak nepostacujuci aky bol aj pred zavedenim L25.
Verim, ze VW si spravi poriadok so svojimi pracovnikmi a ti budu vyuzivat L25, ktora ked si VW priplati by podla mna mohla byt posilnena.
Mail som zatial este necital, precitam, a potom poslem pripomienky.
Totiz ide o to, ze tak ako Andy povedal L25 nestaci. To poprve. Po druhe L21 sa nezhorsila tzn. interval ostal tak nepostacujuci aky bol aj pred zavedenim L25.
Verim, ze VW si spravi poriadok so svojimi pracovnikmi a ti budu vyuzivat L25, ktora ked si VW priplati by podla mna mohla byt posilnena.
Mail som zatial este necital, precitam, a potom poslem pripomienky.
Neo
a prave ma napadla celkom pekna myslienka ako vyfajcit s vw bez novych liniek! Problem je totiz v tom, ze vw nedodrzal dohodu, a nadalej vyuziva staru vratnicu pricom 25 chodi z novej poloprazdna!
urobil by som nasledovne:
-postavilo by sa obratisko "zavadilova" za pumpou v dnv!
-21 by som presmeroval nasledovne: MLYNSKE NIVY - Krizna - Racianske myto - SAV/Predst.Nam - Patronka - (mokrohajska) - J.Jonasa(?) - volkswagen-2 - mlynska - novoveska - hradistna - milana marecka - stefana kralika - ZAVADILOVA.
ucinky:
na sidlisku a v dedine (zavadilova-kremencova) by sa bus "humanne naplnil"!
-priesiel by na vw-2, a netolerantny zamestnanci by si nemohli ani sadnut a ledva by sa narvali! => zistili by ze im nedaleko stoji prazdna 25, a prestali by vyuzivat vw-2