Dnes som sa bol pozrieť v DNV na ten nový prístrešok na zastávke Hradištná. Ako bol som dosť sklamaný. Niečo také by som pozváral aj ja. Netvrdím, že to nie je pekné, ale bezúčelné. Proste zastávka ťa chríni len pri rovnom ďaždi. Akonáhle bude fúkať z jednej alebo druhej strany tak človek zmokne. Ten istý problém ako Slovšport, ktorého bočnice sú v drvivej väčšine povylamované a to v takom veternom meste ako je Bratislava je teda nič moc.
Z celého výzoru DNV mám pocit, že starosta je neschopný. Neviem aký má DNV rozpočet ale vďaka VW a podielovým daniam nebude malý. Najväčším problém obyvateľov DNV je doprava do centra, avšak starosta nie je schopný vyčleniť 1 - 2. milióny na zabezpečenie lepšieho intervalu L21. A verte tomu ja byť obyvateľom DNV tak veľmi začnem brojiť proti starostovi a to rôznymi spôsobmi. Od plagátov s faktami až po petíciu.
Z celého výzoru DNV mám pocit, že starosta je neschopný. Neviem aký má DNV rozpočet ale vďaka VW a podielovým daniam nebude malý. Najväčším problém obyvateľov DNV je doprava do centra, avšak starosta nie je schopný vyčleniť 1 - 2. milióny na zabezpečenie lepšieho intervalu L21. A verte tomu ja byť obyvateľom DNV tak veľmi začnem brojiť proti starostovi a to rôznymi spôsobmi. Od plagátov s faktami až po petíciu.
frenky
Totiz ide o to, ze tak ako Andy povedal L25 nestaci. To poprve. Po druhe L21 sa nezhorsila tzn. interval ostal tak nepostacujuci aky bol aj pred zavedenim L25.
Verim, ze VW si spravi poriadok so svojimi pracovnikmi a ti budu vyuzivat L25, ktora ked si VW priplati by podla mna mohla byt posilnena.
Mail som zatial este necital, precitam, a potom poslem pripomienky.