V tvojom prispevku vidno, ze nemas rad zamestnancov VW. Trosku som nepochopil, preco ich chces znevyhodnovat. Za to, ze byvas uplne na zaciatku Devinskej? Zlepsenie by tvoja zmena nepriniesla a este by sa aj zbytocne predlzila trasa. To aj ja by som mohol protestovat, ze sa rano niekedy takmer nedostanem do trolejbusu, a ze nech zmenia trasu a nech 202 nechodi na dolne hony a pod., doprava nikdy nie je rovnako vyhodna pre vsetkych. Ten kto byva alebo robi na konecnej, ma vzdy vacsiu sancu, ze si sadne. Tak to je, a nijako sa to nezmeni Jedine, ze by 21 chodila kazde 2 minuty.
- 2818 bude 1829 a z 2811 bude 1830
- 2515 pouziju ako zdroj nahradnych dielov pre 1513
- z 2824 sa pouzije prevodovka pre 1814
- 2938 dostane nove oplechovanie (Ako 2929)
To by bolo pekne Sci-Fi, ze?
Ale, fakt, az niekto vie co je s tymi vozmi, napiste!
Niekolko zaujimavych postrehov:
- 2515 asi docasne odstaveny uz asi 4 dni
- 2811 asi uz 2 tyzdne docasne mimo premavky
- 2818 to iste ako 2811
- 2824 asi docasne odstaveny nieco vyse tyzdna
- 2938 po minulotyzdnovej nehode (17.10.) a nyslednych poruchach od pondelka vecera je asi docasne odstaveny
Dalej vodici z ex. 2822 (teraz uz 1828) maju uz 2813
Vodici z 2813 dostali podla vsetkeho 2629
Vsetko su to neoficialne informacie zistene z dlhodobych pozorovani struktury liniek 34 a 83. Kto vie doplnit prave dovody k odstavkam, nech doplni. Dik.
Avsak nerad by som zverejnoval mena, aby z toho nemali zle ti dobri.
a prave ma napadla celkom pekna myslienka ako vyfajcit s vw bez novych liniek! Problem je totiz v tom, ze vw nedodrzal dohodu, a nadalej vyuziva staru vratnicu pricom 25 chodi z novej poloprazdna!
urobil by som nasledovne:
-postavilo by sa obratisko "zavadilova" za pumpou v dnv!
-21 by som presmeroval nasledovne: MLYNSKE NIVY - Krizna - Racianske myto - SAV/Predst.Nam - Patronka - (mokrohajska) - J.Jonasa(?) - volkswagen-2 - mlynska - novoveska - hradistna - milana marecka - stefana kralika - ZAVADILOVA.
ucinky:
na sidlisku a v dedine (zavadilova-kremencova) by sa bus "humanne naplnil"!
-priesiel by na vw-2, a netolerantny zamestnanci by si nemohli ani sadnut a ledva by sa narvali! => zistili by ze im nedaleko stoji prazdna 25, a prestali by vyuzivat vw-2
Miloško (WAP): Tak tomu trochu nerozumiem, čo si tým chcel povedať?
Re #14642 Ferro: No ohroziť nemôžu ale obmedziť áno. Takže pokiaľ vodič vyštartuje zo zastávky tak, že vodič môže bezpečne zastaviť tak sa správa podľa predpisov.
no minule ma sfukol jeden typek, ze "mat prednost" je nieco ine a mal pravdu, takze... vodici aut maju povinnost pustit bus vychadzajuci zo zastavky resp z vyhradeneho pruhu do normalneho. vodic busu ich zas nemoze ohrozit. ale v praxi to vyzera tak, ze nikto (az na vynimky) bus nepusti a potom musia beusaci ohrozovat...
Ja uz mam clanok zbuchany, je tam historia a maily, mohli by sme to dat dokopy, (poslem ti to ak chces ale chce to este sformalizovat) ! Ale to by sme rovno knihu mohli vydat!
inac fascinovalo ma vyjadrenie pana Z, ked hovoril o 24,25,26! Na konci dodal : dufame, ze sa situacia zlepsi!
pekne to ohodnotila moderatorka: dufat nestacilo a situacia v dnv je rovnaka!
matej> ty nemas na fone enter? Ved stlac dvakrat nulu!
Ako som ti uz vravel, ja jednoznacne zastavam tu prvu moznost. Btw. nic sa tam rekostruovat nebude! Postavi sa nova "slza". A obratisko pod ZST je blbost.
A taktiez by nebolo zle obratisko na Novoveskej. Mne je v podstate aj jedno, kde to obratisko bude stat, hlavne nech je a hlave, nech sa ta situacia zlepsi.
Potom mozno zbucham dajaky oficialny clanok, daco ako "10 rokov budovania obratiska v DNV" samozrejme aj s vyjadreniami kompetentnych.
COLOR