Reply on: Andy #12085:
Ludia by ich os*ali. Lenze problem by bol, ze cestaky by sme nemali ani my...
Pre informaciu: na DPB.sk funguje iMHDacka databaza CePo s miernymi zmenami (nie su tam spojene CP (3+5+7+11 etc.), iny (modry) design a tak podobne. Cele to cuca z iMHD. Ked nejde server iMHD (pieskovisko.sk), nejdu ani CP na DPB.sk. Jednoduche, toto cele vie zistit kazdy aspon trochu zbehly v praci s internetom (to len tak, aby ma niekto nezdrbal ze som vyzradil nase know-hov). No a ak bude pruser, DPB sa nas*rie, nam prestane dodavat cestaky a na svoju stranku si hodi GIFy, v lepsom pripade JPGcka
Hm a este je tu vyhladavanie spojeni, ktore cuca aktualne udaje z cestakov a preto umoznuje naozaj najlepsie spojenia s pouzitim odchodov zo zastavok. Keby neboli udaje, tak to moze vygenerovat len trasu, a napriklad cez weekend nemusi nejaka linka jazdit a tak dokola. Len nechapem, preco su v DPB taki citlivi na vsetko.
( kedze isiel iba jedno kolo )
a napokon 2829 ( predtym na 83/6 )
M: ZV 7706/3
J
d3k0: veď v pohode s tou vlajkou. Ono ja som ten môj článok písal dosť dlho (mal som nejké prestávky ako večera či pes) a tak som nevedel, že ferro ti už napísal o čo ide.
Nezábúdaj, že keď sa rekonštrujú starožitnosti vždy je predpoklad 20% navýšenia času potrebného na dokončenie
Ja som videl 3706 a vzadu nemal oranžové krytky blinkrov, ale moderné biele s oranžovou žiarovkou. vyzerá to fakt dosť dobre. Ja keby som bol vodičom Ik28X tak si niečo také spravím vzadu aj na blinkre aj na brzdu. Použil by som kryty zo spiatočky. Aj na Vrakosách by sa to dalo a to dokonca aj na bočné aj na predné blinkre.
Takže s tých 96 Ik435 ich koľko nejazdí a na kolkých sa robí.
Tomas: nazdar dlho si tu nebol.
tulenique: Avšak keď budú stáť vo všetkých troch pruhoch tak sa moc ani nebudú mať kde uhnúť, hlavne keď bude fungovať zákon schválnosti a bude stáť vedľa seba bus s kamiónom a osobákom. Na dialnici nie je možné spraviť bus pruh. Aby to mohlo mať označenie dialnica tak to musí mať odstavný pruh. Jedine, že by sa to na ten kúsok vyňalo a nebola to dialnica.