Reply on: J #12082:
neviem, v budapesti som nepouzival mhd dlhodobo, ale pocas mojej kratkodobej navstevy som z nej mal velmi dobry dojem.co sa tyka dialnice v lamaci, tam nedavno posunuli koniec dialnice na uroven vjazdu z ulice alexyho -- odtial az po polianky to uz dialnica nie je, a teda z tohto hladiska by tam vyhradeny pruh pre autobusy spravit mohli. nechcem si vsak predstavit tu nehodovost napriklad na urovni samotneho vjazdu, kde by sa vodici, domnievajuc, ze maju k dispozicii zaradovaci pruh, nepozreli do spatneho zrkadla, a zramovala by ich rutiaca sa L21...
ospravedlnujem sa, ak sa to tu uz preberalo, ale zaujimalo by ma, ake su doterajsie skusenosti s modernizovanymi elektrickami (spolahlivost, kvalita rekonstrukcie, ap.). lebo pocul som nazor, ze sa to dost flaka a s elektrickami je vela problemov... ale nekamenujte ma, ak je to blbost, ja do toho nevidim. (osobne si myslim, ze lepsia poruchova zrekonstruovana elektricka ako ziadna, kedze na nove v bratislave asi nemame a pochybujem, ze niekedy v blizkej buducnosti mat budeme...)
A tak je to aj s 3702 či 3701. Budme radi, že sa robí.
Veď kto by čakal od takej Petržalky, že spojazdnia toľko Ik435. Keď som sa nedávno pýtal na 4802 tak mi tu bolo povedané, že tu asi vyradia a čuduj sa svete.
Tomáš
A 1814 bude hotova podla mojich predpokladov v priebehu Novembra:-)