A z dnesnej vypravy-stvrtok rano 
50:3628
68:4804
75:2406, 2512
76:3520 (1), 3522 (2), 3517 (3)
78:2831, 2623
81:4801, 4401?
85:4201 (2), 4212 (4), 4930 (5), 4948 (6), 1915
86:1509
92:4824, 4945
96:4207 (4)
97:1805
198:1901 (7)
O 8:34 dielnou vleceny 1906 okolo strkoveckeho jazera smer pravdepodobne 4.DTPA
???

50:3628
68:4804
75:2406, 2512
76:3520 (1), 3522 (2), 3517 (3)
78:2831, 2623
81:4801, 4401?
85:4201 (2), 4212 (4), 4930 (5), 4948 (6), 1915
86:1509
92:4824, 4945
96:4207 (4)
97:1805
198:1901 (7)
O 8:34 dielnou vleceny 1906 okolo strkoveckeho jazera smer pravdepodobne 4.DTPA
???
Veď kto by čakal od takej Petržalky, že spojazdnia toľko Ik435. Keď som sa nedávno pýtal na 4802 tak mi tu bolo povedané, že tu asi vyradia a čuduj sa svete.
Jano
1) k nehode 7064 iba doplnim, ze ho neskor nahradil ZV 7921 a napokon 7955-56. Kvoli tomuto zdrzaniu bola suprava 7745-46 z linky 1/3 docasne nahradena ZV 7706
2) od 14:37 h. do 14:56 h. stala premavka elektriciek liniek 1, 5 a 12 na Karloveskej ulici pri Iuvente v smere do mesta, dovodom bola nehoda osobneho auta ( Skoda Fabia ), ktore zostalo po smyku skoncilo v kolajisku a tak sa opat dostali k slovu hasici ( pocas vytahovania nepremavala cca 5 minut do Karlovky ani cestna doprava )
3) Priblizne od 17:05 h. do 17:35 h. nepremavali elektricky liniek 1, 4, 5, 9 a 12 do mesta, pretoze sa na zastavke Molecova pokazila suprava 7834-33 z linky 12/5. Dovodom bola porucha na zberaci prveho vozna, ktory pri jazde STALE bielo ziaril az sa dymilo. Vozidlo muselo byt odtlacene do vozovne ako uz Color napisal. Az okolo 20. h. ho nahradil 7829-30
4) Pravdepodobne POSKODENIE INTERIERU v suprave 7905-06 na linke 5/9 bolo pricinou toho, ze nevystartovala na poslednu jazdu z Dubravky o 21:40 h. ale bola odstavena Pri krizi, kde sa cakalo na dispecing a neskor o 22:11 h. odisla do vozovne. Je pravdepodobne, ze ZV sa napojil niekde na trase, kedze islo o posledny spoj na linke 5
5) Dalsie vypadky:
- 7815-16 okolo poludnia vypadol na linke 12/7, neskor ho nahradil 7732-31
- 2514 okolo 15. h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2813 a napokon 2811
- 7732-31 okolo 17:30 h. vypadol na linke 12/7, neskor ho nahradil 7821-22
- 7809-10 okolo 18. h. docasne vypadol na linke 12/4, neskor ho nahradil podla vsetkeho ZV 7767-68
- 2811 pred 20. h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2624
- 2516 okolo 20. h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2009
Vyprava podla poradia:
1: 7799-7800, 7812-11, 7745-46, 7793-94, 7749-50, 7807-08, 7727-28, 7789-90, 7723-24
5: 7953-54, 7725-26, 7951-52, 7845-46, 7919-20, 7929-30, 7933-34, 7917-18, 7905-06, 7064
12* : 7813-14, 7748-47, 7797-98, 7809-10, 7834-33, 7722-21, 7815-16
20: 1011, 1007, 1010, 1019
22: 1066, 1062, 1006
26: 1402
27: 1015, S 1003
34: 2810, 2824, 2825, 2940, 2827, 2303, S 2944, 2809
35: 3609, S 3508
83: 2516, 2823, 2820, 2515, 2514, 2829, 2822, 2308, S N 2812, 2304, 2826, 2401, 2408
382: 1111
504: 1804
Mimoriadna linka X1, ktora premavala po trase Novy most - Pri krizi:
1702 ( z 37/5 ), 2009, 2303 ( z 34/6 ), 2404, 2515 ( z 83/4 ), 2921, 2926, 3604
Sorry za dlzku, uz vazne koncim. Tym, ktori ste sa dostali az sem GRATULUJEM