Reply on: TomJ #180087:
S mimoriadnymi udalosťami treba rátať - v doprave určite. Predstavte si, že by pilot meškajúceho letu na plánovaný fajront nahodil padák a vyskočil. Majú tam limity, po ktoré môžu mať prácu predĺženú. Navyše pilotom hrozí, že ak by nemohli let ukončiť v bezpečnotnom limite (t.j. by pracovali dlhšie ako smú), tak uviaznu na vzdialenom letisku, lebo im nedovolia odletieť a namiesto nich odletí iná posádka z toho vzdialeného letiska.Zažil som ale vo vlaku z Washingtonu do New Yorku, že v Philadelphii to rušňovodič zapichol, lebo padla - pre husté sneženie sme meškali asi 6-8 hodín (6 pri odchode a potom to ďalej rástlo). Zhodou okolností vo vagóne, v ktorom som sedel, identifikovali iného rušňovodiča (viezol sa ako cestujúci) a viedli s ním dialóg na tému, či vezme ten vlak do New Yorku, on to odmietal, že nemá skúšky na ten typ rušňa. Manažerom zo situácie šibalo a tvrdili, že to nevadí - Potom som zaspal, zobudil som sa v New Yorku asi o piatej ráno, do práce som išiel na deviatu, tak som ešte stihol hotel na pár hodín (najhorší hotel v NY - Pennsylvania, krížom cez cestu od stanice).
Takže, týmito dlhými spomienkami som chcel povedať, že to nie je jednoduché. Možno zmenu predĺžť, ale má to isté limity.
Urbanway 2423