No, netvrdil som, ze na TM meskali, ja som iba skonstatoval, ze do SU prichadzali dvojicky.
Teraz 17:47 neodisla 31 zo SU, ale na obratisku stali 2:
31/10 a 31/12. Cestou na matfyz som videl prichadzat 39/? (1305), ktora mala odist ako 31 v tom case, takze "chyba v systeme".
To uz viem, podarilo sa mi vyzistit, ze aj spodok bude oblozeny... Ved preto, takto sa na to da pozriet, aj ked to stale povazujem za gycove, ale aspon nie ohavne.
Si si isty, ze 31 nemeskali?
Do Slavicieho dosli ruka v ruke 1815 a jedna Karosa (cislo som nevidel, lebo uz bola tma a bol som daleko).
Nasledne 1815 odisla ako 39/2 o 18:20. (vtedy som uz bol pri ceste, takze som videl cislo).
Vypravu na L39 preco nikto nezverejni?
Áno, zápcha bola celkom slušná. Viezol som sa v 37, za Mlynskou dolinou sme vbehli do zápchy, pri čase -17 sa mi podarilo vystúpiť pri ZOO, ďalej som šiel pešo. Až po Mokrohájsku bola súvislá rada vozidiel. Tá 37, z ktorej som vystúpil pri ZOO ma dobehla až pri stavbe Tesca. Na zastávke Pridánky som ešte bezproblémovo stihol pešou chôdzou 30ku, ktorá odchádzala spod Nového mosta chvíľu po 37 ...
Prvá príčina zápchy: nehoda (inak keď som prechádzal okolo, už tam stálo len jedno a policajti), druhá: v skoro všetkých autách sedel len jeden človek ... vlastne iba v jednom boli dvaja pasažieri, no ten druhý bol pes
Ak si chcete pozrieť zopár rozmazaných fotiek, skúste tu http://tr3mp.host.sk/mhd/20031202/
fobust: čítal som tvoju reakciu a tak ti píšem, že dnes osádzali na Mostovej zvyšky tých trakčných stĺpov a tak sa choď pozrieť. Budeš hádam milo prekvapený, bo im dali historizujúce vrchy s osvetlovacími prvkami. Sú tam veci, ktoré by sa dali vytknút, ale aspoň, že tak.
COLOR: No neviem, ale ja si myslím, že s novými motormi od MANu by to moc pomalé nebolo, ale možno sa mýlim.
Tomas: Avšak keď si niekedy pozerám po vystúpení poradie, tak by ste mali vidieť tie vyvalené oči niektorých vodičov. Robí im to dosť stresy tak sa to snažím robiť čo najmenej očividne aby stresovaný neboli.
d3k0: No dnes sa pre zmenu meskalo po 17. h. na linkach premavajucich cez Lamacsku v smere z mesta a to 20 - 30 minut. Dovodom bola nehoda 5-tich aut na Mokrohajskej.
Utorok:
- 2818 okolo 7. h. docasne vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil ZV 2627
- 2309 v rannej spicke bol na linke 83/11, popoludni ho nahradil 2829, ktory tam mal byt i povodne
Take zenske su najlepsie! A potom sa robia ako si zapisuju cislo!!! A hraju sa na velke damy! vrrrrrrrrrrrrr take by som vyhadzoval za jazdy:-) A co robila cely ten cas ked autobus stal na zastavke?
To chcem vidiet ;-)) Len aby nam zase niekto za to nevyhuboval ako minule
Pred hodinou som zazil taky incident v 4828, ked nejaka [nebudem vulgarny] cestujuca zabudla na SAV, ze chce vystupovat a spomenula si to, az ked boli dvere zavrete. A tak zacala na cely bus vrieskat, ze vystupuje, co sa prelinalo s jej nadavkami. Kedze vsak bola uplne vzadu, vodic ju nepocul a ona tlacitko nestlacila, takze sa "mila" pani odviezla az na stanicu, kde na vodica spustila, aky je ***** a ******... A samozrejme, aj cislo si zapisala Dufam, ze z toho nebude mat vodic zle, lebo ta zenska by si zasluzila previest nie jednu zastavku, ale rovno do Lieskovca
Ako je to mozne, ze dnes neboli zapchy? Dokonca aj 31ky sli z TM nacas
No, aby som nezabudol tak chcem podotknut na nase krasne plynaciky, konkretne na 2709 ktora sa dnes pokazila hned v prvy den od zacatia novych kilometrov! Bol na linke 70 a ostal viset kusok za SLOVNAFTOM!
Re: #16225 Darro:Hehe ty si isiel az o 08:15? Lebo ten voz tam stal uz od 07:30,teda aspon ked som ja isiel, pocitam, ze motor, lebo iba ho tak dusilo pri startovani:-I
Martin Fundárek: No jasné, že na elektriku, ale niečo nové, nie 50 ročné mašiny.
Aby som aj pochválil, tak dnes na 94/1 4836 bol parádny vodič. Išiel načas a v podjazde na Hodžovom dokonca zapol na ten kúsok vnútorné osvetlenie keby všetci vodiči boli takýto.
na Patronku v smere von z mesta lepili nove CP, lebo ich dakto "poriesil" a zasa tam visi ten posahany CP L30 co som o nom pisal dakedy na zaciatku oktobra. Dufam, ze tam nebude visiet dlho.