Reply on: rak #16249:
este nikdy sa ti nestalo ze sa ti pokazi auto, mixer alebo iny vyrobok ? a si predstav ze danu vec pouzivas kazdy den niekolko desiatok hodin denne, co myslis, ako casto sa budu poruchy vyskytovat ? a ked tych veci budes mat niekolko stovak a rozlezenych na uzemi mnohodesiatok km^2, tak ani ak by si mala niekde odlozene nahradne, tak to nedokazes pri vyskyte poruchy okamzite nahradit (a ono zas ani tych "nahradnych" vozidiel nie je az tak vela) - pretoze je len malo pravdepodobne ze nahradne vozidlo sa nachadza v case poruchy na tom istom mieste kde poruchane...hmm a k tym peniazom... ak by tie peniaze inkasoval niekto z ludi co sa tymto strankam venuju, nic by som nepovedal, ale akosik nik tu z toho nic nema, takze places na nespravnom mieste. A ked potrebujem stihnut vlak alebo nieco dolezite, tak si cestu naplanujem tak, aby som aj v pripade poruchy vozidla mal sancu dorazit nacas, to ze ty sa toho nedrzis, je tvoja chyba. Inac pri intervale cez 30 minut a vzdialenosti co linka 51 prekonava si myslim ze daleko efektivnejsie ako cakat na spoj je zobrat to pesi k najblizsej elektrickovej radiale - tam je doprava dost husta na to aby jedno vynechane vozidlo nesposobilo zasadny problem (neuvazujem mimoriadne udalosti na trati), ale to by sme nesmeli byt tak neskonale lenivy a zhyckany, ze ano...
inac ak si niekto mysli ako by to tu zvladol lepsie, tak nik mu v tom (myslim) branit nebude, nech si zalozi spolocnost, nakupi vozovy park, vybavi licencie a moze premavat... som zvedavy ako sa mu bude darit... (tymto nechcem tvrdit ze situacia v DP je idealna a nic sa neda zlepsit, ale su veci s ktorymi sa stretavaju aj v bohatsich mestach a dopravnych podnikoch a vela sa s nimi narobit neda...)
a napokon 2515
M: dvakrat ZV 2148 
J
Tomas: Avšak keď si niekedy pozerám po vystúpení poradie, tak by ste mali vidieť tie vyvalené oči niektorých vodičov. Robí im to dosť stresy tak sa to snažím robiť čo najmenej očividne aby stresovaný neboli.