Reply on: Jano #16236:
Áno, zápcha bola celkom slušná. Viezol som sa v 37, za Mlynskou dolinou sme vbehli do zápchy, pri čase -17 sa mi podarilo vystúpiť pri ZOO, ďalej som šiel pešo. Až po Mokrohájsku bola súvislá rada vozidiel. Tá 37, z ktorej som vystúpil pri ZOO ma dobehla až pri stavbe Tesca. Na zastávke Pridánky som ešte bezproblémovo stihol pešou chôdzou 30ku, ktorá odchádzala spod Nového mosta chvíľu po 37 ...Prvá príčina zápchy: nehoda (inak keď som prechádzal okolo, už tam stálo len jedno a policajti), druhá: v skoro všetkých autách sedel len jeden človek ... vlastne iba v jednom boli dvaja pasažieri, no ten druhý bol pes

Ak si chcete pozrieť zopár rozmazaných fotiek, skúste tu http://tr3mp.host.sk/mhd/20031202/
Su strasne nahusto, na zastavke L11 su az 3...


J
Toto si neodpustím a môžete ma preklínať.
Na 84/12 4204 o asi 18:45 išiel tak neskonale na hovno, že na moste spravil myšičku ako keby viezol hnoj. Ľudia sa ledva držali. Tak a ulavilo sa mi.
Veď keď to bude mať motory MAN, tie čo teraz dávajú do svojich NP plyňákov tak nech aj ten bublifuk prerobia. A to s komplet generálkou typu Karosy CNG, čiže aj interiér. Naši dielenský sú naozaj chlapíci (keď ich niekto poženie), len keby viac prachov na opravy mali. Fakt je ten, že udržiavať takýto vozový park je náročnešie ako taký napr. Pražský. Keby všetky TAM boli GNG s vynoveným interiérom tak by som sa veru nehneval.
Inak dnes som si vypocul rozhovor dvoch ludí keď vystupovali s TAMu. "To aby si človek aj niečo pod riť nosil a ešte ako sa to šmýka" takže aj s novými sedačkami poprosím