Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Darro #16226:

Ja zasa pravidelne vidim revizorov v linke 202 na obratisku Rajska aj s chytenymi ciernymi pasaziermi. Najcastejsie cez obed.
Jaj a este taka piskoska... o 15:00 prichadzala na zastavku Lubovnianska smer Dolnozemska linka c.92 voz 4800 a co ze sa stalo... nastupili dvaja revizori pri Braniku hmm... mali pekny ulovok asi 6 ludi. 😃 😃 😃 Ludia si uz zvykli ze na konci Petrzalky revizori nechodia a tak na to s..u aby cvakali...
4209 na linke c.93/7 rano o 8:15 odstavena pred semaforom na krizovatke TESCO-Budatinska... len mal zapnute smerovky a podstivo vyplnal vlakopis a cakal na dielnu. 😞

Martin Fundárek

Reply on: J #16222:
Pre DNV-Hl.st. by bolo treba elektrické jednotky, nie motory.
S poslednou vetou príspevku vrelo súhlasím!!!
Z pondelka len kratko:
- 2606 popoludni vypadol na linke 34 (odstaveny na konecnej Pri krizi) - i. frenky 😛
- 3604 okolo 20. h. ako ZV na linke 61/1
- 1819 vecer ako ZV na linke 21/2 az do konca sluzby

Po poradi:
83: 2829, 2627, 2830, 2826, 2811, 2938, 2944, 2823, S N 2820, 2403, 2515, 2404, 2304
504: 1322
D3k0: No je ich ževraj šest. Mali jazdiť v okoli Tatrier ale sú v Košiciach. Či tam zostanú?! Ale také niečo je trebana trati DNV - LAMAČ - HLAVNÁ STANICA.

Toto si neodpustím a môžete ma preklínať.
Na 84/12 4204 o asi 18:45 išiel tak neskonale na hovno, že na moste spravil myšičku ako keby viezol hnoj. Ľudia sa ledva držali. Tak a ulavilo sa mi.

Veď keď to bude mať motory MAN, tie čo teraz dávajú do svojich NP plyňákov tak nech aj ten bublifuk prerobia. A to s komplet generálkou typu Karosy CNG, čiže aj interiér. Naši dielenský sú naozaj chlapíci (keď ich niekto poženie), len keby viac prachov na opravy mali. Fakt je ten, že udržiavať takýto vozový park je náročnešie ako taký napr. Pražský. Keby všetky TAM boli GNG s vynoveným interiérom tak by som sa veru nehneval.
Inak dnes som si vypocul rozhovor dvoch ludí keď vystupovali s TAMu. "To aby si človek aj niečo pod riť nosil a ešte ako sa to šmýka" takže aj s novými sedačkami poprosím 🙂
Reply on: Mat3j #16218:
No malo by ostat ved si myslis, ze by bolo ine? 2702? 😃 taky uz je...
V prvom prispevku mal byt otaznik 🙂 .
Tomas: a zostane mu povodne ev.c. ?
Tomas: a zostane mu povodne ev.c. !
Reply on: COLOR #16215:
Nie, ona dosla neviem kedy na 1. kolonu bola tusim v ohrade a cez toto leto (2003) ju dotiahli do dielne (centralne dielne)-Tam kde sa robia aj plynaky 🙂
7704 L6/4!
7718 ZV L12, viac info Jano (vraj nahrada 7751+52?)
7794 zase daco vrci pri strednych dverach... Vrrrrrrrrrr... 😞
Reply on: Tomáš #16214:
Leta 2001?
Reply on: Andy #16207:
3702-ku opravuju uz od LETA:-D, ale mozno sa jej teda dockame:-)
Reply on: d3k0 #16212:
Obrat sa na Mekdonald 🙂
Reply on: Andy #16207:
A to vies odkial? 😉
Reply on: fobust #16209:
A to ma vraj dostat motor MAN, tak mozno bude lepsi. A hlavne nebude to Karosa 🙂
Dnes som videl na 75 2303 a ma pokazeny drziak na prednu tabulu, tak ju ma dole. Ferinko tam nebol
Reply on: Andy #16207:

TAM BUS na plyn? Neviem ci mam plakat alebo testi sa... Som v rozpakoch... Lebo CNG vozy co tu mame... No... 😕
Reply on: d3k0 #16204:
Ano, tam ma byt preferencia.. Je to dane tusim 3 mesiacmi po spusteni novej kruizovatky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.