Dnes asfaltuju na Trnavskom myte odbocovaci pruh na Kriznu, takze preto asi meskaju 39ny, ked dojdu na Slavicie Hmm, tak potom sa to da spoznat uz len podla toho, ze cislo 1408 je zlte a 1406 oranzove
"... V pisomnom vyjadreni vodic uviedol, ze na Vami opisanu udalost sa pamata, je si vedomy nedodrzania odchodu. Zdovodnil to tym, ze si pomylil casy odchodov, za co sa Vam touto cestou ospravedlnuje ... Za preukazane porusenie pracovnych povinnosti bola vodicovy za mesiac november 2003 kratena vykonnostna odmena o polovicu ... a verime, ze v buducnosti budete so sluzbami MHD v Bratislave spokojny."
COLOR: Myslis, ze to, ze 2607 ma uz nalepene ev. c. je takou dolezitou novinkou, ze to patri inde ako do tohto fora? Jedine, ze by ich tam niekto vypalil autogenom
V podstate s Tvojou argumentaciou suhlasim, pasaz o lenivosti a zhyckanosti si si vsak mohol odpustit. Ak je v cestovnom poriadku spoj s odchodom o 16.00, tak ma z pohladu cestujuceho nemusi zaujimat to, o com pises. Ked to takto obhajujes, je nejaky cestovny poriadok zbytocny, nie? Napisme, ze ta a ta linka jazdi v intervale napr. 40 minut a snazme sa o jeho dodrzanie. Sam robim v oblasti dopravy a viem, ze kazdemu nevyhovies. Ale aspon u nas sa tvarime ako sa priblizujeme europskej urovni na 30 i 40 rocnych vozidlach. Je mi z toho na... ako je to u nas na zeleznici, podobne ako vo vsetkom v SR.
este nikdy sa ti nestalo ze sa ti pokazi auto, mixer alebo iny vyrobok ? a si predstav ze danu vec pouzivas kazdy den niekolko desiatok hodin denne, co myslis, ako casto sa budu poruchy vyskytovat ? a ked tych veci budes mat niekolko stovak a rozlezenych na uzemi mnohodesiatok km^2, tak ani ak by si mala niekde odlozene nahradne, tak to nedokazes pri vyskyte poruchy okamzite nahradit (a ono zas ani tych "nahradnych" vozidiel nie je az tak vela) - pretoze je len malo pravdepodobne ze nahradne vozidlo sa nachadza v case poruchy na tom istom mieste kde poruchane...
hmm a k tym peniazom... ak by tie peniaze inkasoval niekto z ludi co sa tymto strankam venuju, nic by som nepovedal, ale akosik nik tu z toho nic nema, takze places na nespravnom mieste. A ked potrebujem stihnut vlak alebo nieco dolezite, tak si cestu naplanujem tak, aby som aj v pripade poruchy vozidla mal sancu dorazit nacas, to ze ty sa toho nedrzis, je tvoja chyba. Inac pri intervale cez 30 minut a vzdialenosti co linka 51 prekonava si myslim ze daleko efektivnejsie ako cakat na spoj je zobrat to pesi k najblizsej elektrickovej radiale - tam je doprava dost husta na to aby jedno vynechane vozidlo nesposobilo zasadny problem (neuvazujem mimoriadne udalosti na trati), ale to by sme nesmeli byt tak neskonale lenivy a zhyckany, ze ano...
inac ak si niekto mysli ako by to tu zvladol lepsie, tak nik mu v tom (myslim) branit nebude, nech si zalozi spolocnost, nakupi vozovy park, vybavi licencie a moze premavat... som zvedavy ako sa mu bude darit... (tymto nechcem tvrdit ze situacia v DP je idealna a nic sa neda zlepsit, ale su veci s ktorymi sa stretavaju aj v bohatsich mestach a dopravnych podnikoch a vela sa s nimi narobit neda...)
2.12. Som išla čakala na zastávke pred Polusom na 51 smerom na Nobelovu. Autobus čo má ísť o 16:00 vynechal a ďalší, ktorý ide o 16:37 meška. To nie je jediny príklad meškania či vynechania spoju. Je to na dennom poriadku. Kedy sa naučíte za peniaze ktoré inkasujete poskytovať aj kvalitné služby. A kto mi nahradí to, že vďaka "skvelej bratislavskej doprave" zmeškám vlak a musím dve hodiny čakať na ďalší? Alebo by ste mali vracat cestovné za vynechané spoje ale to by ste to asi mohli zabaliť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.