Reply on: Darro #19715:
Ale toto uz vazne je prehnane. Mozno to tak robia nejaki veduci na tej 4. kolone, ale fakt u trolejbusakov toto nerobia. Knih vozidiel som uz cital milion, a nikdy vodici ani len naznak nejakeho trestu nemali. A tych vodicov som odvtedy videl tisic krat. Dokonca mi raz jeden hovoril, ze ked isiel s naskokom, tak si ho na druhy den zavolal veduci, a povedal mu, ze sa to nesmie. A on to dodrzal. A ziadne strhavanie premii sa nekonalo. Asi to tak u vas na 4. kolone nefunguje...
Re #19716 Darro: To sa to DPB tvari ako najtajnejsia spolocnost na Slovensku? Foter robi letoveho dispecera na letisku, a tisic krat som bol u neho v robote a nikdy nikto nevymyslal take blbosti, ze toto nesmies vidiet, toto je tajne, za toto mi strhnu premie a podobne. A myslim, ze keby som tam nieco doondil, tak to je ovela nebezpecnejsie ako v nejakom autobuse alebo trolejbuse

Kebyze mi niekto strhne 3000 za nejake sroby, tak fakt z toho podniku odidem.
A to sa ma skusat RUKOU???

A Zachar moze vyspevovat, ako oni potrebuju odbornikov! :)))))) Sa mozu vsetci "buduci odbornici" na cely DPB vysrat
Som zvedavy, kto tam bude ked pomru terajsi odbornici
Lebo pochybujem, ze by niekto mal tuzbu byt ich nastupcom. 
Re #19720 J: Uz iba 6608. Cize 1 ks. A aj ta ich mozno uz ma, len ju nikto nevidel

Re #19726 Tomas: KAZIME SI MENO? To si skor kazi meno DPB, lebo im tam nikto nepride robit.
)
J
Dnes som sa viezol dvakrát v 4828. Najprv v predu potom vzadu. Otáčkomer ukazoval to, že motor hneď vyletel na 2000 otáčok a tak zostal celú cestu. Ostatné Ik435 tlačia len na 1500. Aj znižovanie otáčok pri brzdení bolo pomalšie ako na ostatných Ik435. Ten musí pekne žrať. Zvuk motoru vzadu len hovoril, že otáčkomer sa nemýli.