Ja by som bol len rad, aby mala Petrzalka rovnaky system MHD, ako ma zvysok mesta. To preto, aby mohla byt dopravne prepojena s celym mestom. V sucasnosti ma cele mesto nosny system vo forme elektriciek a Petrzalka tym trpi. Tak aby sa nestalo, ze v buducnosti bude mat prezmenu nejaku nekompatibilnu trat, ktora dlhe desatrocia povedie len do centra.
Stat by mestu velmi pohol, keby sa viac staral o zeleznice. Nielenze su pri sucasnej frekvencii spojov a zastavok vnutromestsky nepouzitelne a vsetci sa musia povinne trepat na Hlavnu stanicu nech cestuju kamkolvek, ale niekde vyslovene prekazaju. Napriklad, ak chcem nosnym systemom (L8,L9,L14) cestovat do Hornbachu stoji mi v ceste trojpruhova zeleznica bez nadchodu alebo pricestria. Dalsia zeleznicna prekazka je priuzky tunel medzi Dubravkou a DNV.
Stat by mestu velmi pohol, keby sa viac staral o zeleznice. Nielenze su pri sucasnej frekvencii spojov a zastavok vnutromestsky nepouzitelne a vsetci sa musia povinne trepat na Hlavnu stanicu nech cestuju kamkolvek, ale niekde vyslovene prekazaju. Napriklad, ak chcem nosnym systemom (L8,L9,L14) cestovat do Hornbachu stoji mi v ceste trojpruhova zeleznica bez nadchodu alebo pricestria. Dalsia zeleznicna prekazka je priuzky tunel medzi Dubravkou a DNV.
yale
Toto je moja základná výhrada proti súčasnému plánu, je finálnou etapou výstavby električiek, nie prvou etapou výstavby nového systému, ďalšia etapa v nedohľadne a doprava cez centrum sa bude iba zhoršovať, čo povedie k presunu funkcií centra do iných oblastí. Čo sa už deje dnes.