Reply on: Andy #52259:
sme natolko chudobni, aby sme si mohli dovolit kupovat lacne veci ?
DP za posledne roky dokazal, ze ked sa neda tak sa neda a bol schopny ozdravit kopec autobusov z ohrady. Preco sa koncom 90. rokov vyhadzovali 280tky ako posledne nepotrebne smetie ???
Je jedno co do toho podniku pustis, zamestnanci v drvivej vacsine (cest imhdakom a normalnym zamestnancom) sa spravaju ako keby 16 rokov nevideli spravy a ich predstava o trhovej ekonomike, ktora uz davno v DP mala byt niekde na polceste, je velmi mylna. Vypoved...
Aj ked nizkopodlazak bude stat dva krat to co poschodak (co UZ nestoji a ty to vies) sa to vzdy oplati koli nizsie menovanym dovodom.
Sommelier
Do nizkopodlazneho busu sa populacia nalodi rychlejsie - setrenie casu vodicovi, podniku, cestujucim, ekonomike.
A miesta na nohy je menej vylucne v miestach krytov kolies a naprav, comu sa nevyhnes. V medzimestskych karosach je to tiez salamunsky nevyriesitelne.
Ak hovoris o Renaulte, v tom je to vazne zle, ale mestske nizkopodlazne mercedesy nemaju co sa sedadiel a sedenia tyka chybu.