Reply on: intony #98760:
Podľa mňa by sa nosný systém mohol vyriešiť tak, že by sa postupne zakopali električkové radiály pod zem.. Čiže by sa v trase každej radiály urobil hĺbený tunel.. Je to o dosť lacnejšie ako tunel razený, a vyriešil by sa tak problém s čakaním električiek na križovatkách, ktorý podľa mňa v súčasnosti najviac brzdí električky..Na povrchu nad zakopanou rýchloelkektričkou by mohla aj naďalej premávať pomaloelektrička s väčšou hustotou zastávok, ktorá by premávala nad zemou aj v centre, a teda by sa vôbec nerušila električková sieť na povrchu..
Samozrejme v centre by museli byť tunely pre rýchloelektričku razené..
čiže existovali by dva na sebe nezávislé električkové systémy, jeden pod povrchom, a druhý na povrchu..

Rozmýšľaš aj nad tým, čo píšeš, alebo len papagájuješ, čo Ti niekto zavesil na nos? ?
intony
To sú miliardy, desiatky miliárd, viac ako sto miliárd, to sú astronomické sumy, na ktoré Bratislava nikdy ani postupne nebude mať a to nerátam nákup celého vozového parku, ktorý bol za ďalšie miliardy.
A ty mi chceš naozaj povedať, že budovanie podjazdov, preferencie, atď. za rádovo "iba" za stovky miliónov a podzemné tuneli v niektorých úsekoch v centre? Prosím Ťa, ani vo sne by nestála prestavba celej električkovej siete, vrátane nových tratí 100 mld.