Reply on: Marcelllooo #98740:
Chcem dôkazy, že kilometre, desiatky kilometrov razených tunelov na nevhodnom podloží, by bolo lacnejšie ako prebudovávanie existujúcich električkových tratí na rýchlodrážne! 
Pýtal som sa akou cestou sa má rozvíjať električka, pretože som zatiaľ ešte nečítal od teba, že by si bol za to, aby sa električka rozšírila aspoň na lokálnu obsluhu, ako nazývaš. Pretože som ju navrhol aspoň ako lokálnu obsluhu Petržalky na severe a ty nie. Ale odrazu v iných častiach mesta môže byť aj električka, metro, autobusy a trolejbusy súbežne. Stavil by som sa, že by si vôbec neprotestoval.
Marcelllooo
Uz som upozornoval na zaludnosti porovnavania elektricky s NS MHD kvoli nezhodnosti baz kvalitativnych aj kvantitativnych charakteristik.
Elektricka ako dopravny subsystem MHD v BA sa ma rozvijat svojou cestou, hlavne co sa kvalitativnych parametrov tyka. V centre ma tvorit lokalnu obsluhu, na radialach tiazovu obsluhu v ramci danej ms. casti.
K pripadnej elektricke v DNV, v Lamacskej brane, spojnica Race a Vajnor sa nevyjadrujem, lebo nateraz absentuje konkretny projekt ich dopravno-urbanistickeho riesenia.