Reply on: intony #98739:
Prebudovanie elektrickovej siete na dobre dopravne riesenie je drahsie ako vybudovat NS MHD. A, samozrejme, technicky narocnejsie.Uz som upozornoval na zaludnosti porovnavania elektricky s NS MHD kvoli nezhodnosti baz kvalitativnych aj kvantitativnych charakteristik.
Elektricka ako dopravny subsystem MHD v BA sa ma rozvijat svojou cestou, hlavne co sa kvalitativnych parametrov tyka. V centre ma tvorit lokalnu obsluhu, na radialach tiazovu obsluhu v ramci danej ms. casti.
K pripadnej elektricke v DNV, v Lamacskej brane, spojnica Race a Vajnor sa nevyjadrujem, lebo nateraz absentuje konkretny projekt ich dopravno-urbanistickeho riesenia.
Marcelllooo
Elektricky boli a su sucastou nasho mesta a nikto im ich miesto nechce zobrat. Nie su vsak vseliekom a jedinym dopravnym subsystemom, ktore je mestotvorne a ktore ma v meste tradiciu. Dogmaticke vzhliadanie a nekriticka adoracia je vsak kratkozraka a nic neriesiaca (ani dopravne problemy, ani urbanizacia uzemia), prave naopak - konkretne dopravno-urbanisticke riesenie je skodlive a zle.
Nosny system dopravy v Bratislave, ktory je dlhodoby a reflektuje je rozovojovy potencial bude v Bratislave v cca 30-rocnom vyhlade potrebny. V Petrzelke je to lahka mestska suprava v plytkom tunely. S doplnkovou obsluznostou autobusmi a trolejbusmi.