Reply on: Marcelllooo #98758:
Priznaj, že by si chcel metro, tak, ako bolo plánované v 80-tych rokov a keďže vieš, že jeho realizácia je nemožná, tak sa tu ohadzuješ ľahkými elektrickými jednotkami, ktoré sú 2x drahšie ako električka. Čo nimi chceš dosiahnúť, sa mi nepodarilo zistiť. Asi to, že robíš vedúceho logistického týmu výroby matíc a centrálnych komponentov na Nivách, tak že aby si nemusel prestupovať. Nezabúdaj, že v plytkom tuneli môžu jazdiť aj električky. Prehlasujem, že nie som Petržlenkár, ale bývam v inej časti mesta, ale ako pološotouš si dovolím tvrdiť, že normálny trávnatý zvršok a vedenie celej trasy mimoúrovňovo by bolo najvhodnejšie riešenie. Keď postavíš Slovači na váhy električky s intervalom 90 sekúnd a vlakom s intervalom 4-5 minúty, tak ver, že si radšej vyberú električku.
Sommelier
Všeobecný názor je taký, že Mladá Garda nesie niektoré prvky socrealu v architektúre a to najmä ornamentálnymi prvkami na fasáde, prípadne aj tým možno okázalým vežičkovým riešením.
No a na tom, že Miletičova plne vyhovuje sa zhodujú zrejme všetci.