Reply on: Marcelllooo #98738:
ele, ja by som s niektorými pohľadmi na vec súhlasil. Petržalka je veľmi veľkou výzvou, ona ňou nakoniec aj vždy bola. Je to až neuveriteľné, čo všetko si bol schopný vytiahnuť.
Ja mám nejednu výhradu voči tomu riešeniu, ale navrhujem a mám prípadnú víziu niečoho iného.
Ja si naozaj dovolím tvrdiť, že vy Petržalčania ste takí... iní.
Neviem kde si bol, keď sa riešila povrchovo Einsteinova, ale už niekoľko týždňov zarputilo vrieskať voči kapacitne vyhovujúcemu systému, je imho málo na mieste.
Tá električka tam už mala dávno jazdiť a bez urážky, nejazdí aj preto, lebo niekto má neustále potrebu vyhľadávať dôvody pre ktoré nejde.
A ešte niečo. Nielenže, príjmaš bludy iných (typu NDS), máš aj schopnosť veriť vlastným lžiam. ?
merice
Problémy s dopravou je potrebné riešiť hneď. A nie čakať na miliardy na plytký tunel. To v meste nebude. Do toho sa nepustí žiadny primátor najbližších desať patnásť rokov. Presne tak. Kombinácia a rozvoj existujúceho systému. Ak sa k tomu pridá BID a rozvoj železničnej trate s optimálnymi zastávkami na území BA tak by to mohlo fungovať. Električky boli, sú a budú sučasťou nášho mesta. A ako doplnok nech sa stavia plytký tunel. Ale teraz potrebujeme riešenie. To je nákup nových vozidiel, rozvoj existujúcich systémov. Elelktrička je mestský dopravný systém. Sme mesto? Aj električka môže ísť v náročných úsekoch pod zem Kukni na L 18 vo Viedni od Sudtiroler Platz smer Westbahnhof. Je to kombinácia. Ale pliesť do toho ešte nejaké lahké vlaky je už moc na Blavu.